Najčešća pitanja

|

FastTrack je Microsoftova usluga pomaganja klijentima da uvedu Microsoftova rješenja u oblaku i potaknu prihvaćanje tih rješenja među korisnicima. Korisnici s kvalificiranim pretplatama na Microsoft 365, Office 365, Azure ili Dynamics 365 i druge proizvode mogu besplatno koristiti FastTrack tijekom trajanja pretplate.
 
FastTrack nudi: 
  • mrežne resurse i alate dostupne svim klijentima
  • potpuno vodstvo Microsoftovih inženjera
  • usluge isporučuju Microsoftovi inženjeri ili odobreni partneri
  • dostupnost za Microsoft 365, Office 365, Azure, Dynamics 365 i druge proizvode.

Da biste se prijavili, morate imati aktivan račun tvrtke ili obrazovne ustanove (ID tvrtke ili ustanove ili ID za Azure Active Directory) na aktivnom klijentu (uključujući klijente s besplatnom probnom verzijom). Račun tvrtke ili obrazovne ustanove adresa je e-pošte i račun koji koristite za prijavu u Microsoft 365, Office 365, EMS ili druge Microsoftove servise u oblaku namijenjene tvrtkama i obrazovnim ustanovama. Ako nemate račun tvrtke ili obrazovne ustanove, možete ga nabaviti tako da kupite Microsoftove servise u oblaku ili tako da registrirate za probnu verziju. Dodatne informacije o mogućnostima kupnje i isprobavanja sustava Office 365 potražite na ovoj stranici.
 
Napomena: račun tvrtke ili obrazovne ustanove nije isti kao Microsoftov račun. Vaš Microsoftov račun onaj je koji koristite za osobne servise, kao što su Xbox Live, Outlook.com, Bing i drugi. Taj ID neće funkcionirati za prijavu na web-mjesto FastTrack.

Ako trenutno ispunjavate uvjete za FastTrack, ali nailazite na poteškoće prilikom prijave na portal za FastTrack jer imate račun za državnu upravu, obratite se timu za FastTrack tako da na adresu ftgccrfa@microsoft.com pošaljete poruku e-pošte s predmetom "FastTrack GCC RFA“ i navedete sljedeće podatke:

  • ime i prezime
  • naziv tvrtke
  • domenu tvrtke
  • telefonski broj na koji vam se može dobiti radi podrške
  • vremensku zonu u kojoj se nalazite

Imajte na umu da slanjem podataka predstavniku servisa FastTrack dajete odobrenje da vam se obrati. Vaši se podaci neće dijeliti izvan tima za FastTrack i koristit će se isključivo u svrhe podrške.

Dodatne informacije o ID-ovima za Azure Active Directory potražite u gornjem odjeljku. Ako trenutno ispunjavate uvjete za FastTrack, ali nailazite na poteškoće prilikom prijave na portal za FastTrack jer nemate ID za Azure Active Directory, pošaljite poruku e-pošte timu za FastTrack na adresu FastTrackNoTenantSub@Microsoft.com s predmetom "FastTrack Non-AAD login" i sljedećim podacima:

  • ime i prezime
  • naziv tvrtke
  • telefonski broj na koji vam se može obratiti radi podrške
  • vremensku zonu u kojoj se nalazite

Imajte na umu da slanjem podataka predstavniku servisa FastTrack dajete odobrenje da vam se obrati. Vaši se podaci neće zajednički koristiti izvan tima za FastTrack i koristit će se isključivo u svrhe podrške.

FastTrack slijedi provjerene postupke za vođenje klijenata kroz implementaciju:
 
1. Osmišljavanje: putem programa FastTrack nudimo resurse, alate i najbolje prakse kojima klijentima i partnerima pojednostavnjujemo planiranje uspješne implementacije. Klijenti najprije stvaraju plan uspjeha prilagođen za svoju tvrtku koji obuhvaća strategije i za tehničku implementaciju i za korisničko prihvaćanje okruženja Microsoft 365 te platforme Azure i sustava Dynamics 365.
 
2. Uvođenje: Kada su spremni, klijenti mogu zatražiti uvođenje da bi dobili daljinsku i personaliziranu pomoć stručnjaka iz programa FastTrack, koji će im pomoći da procijene svoje tehničko okruženje, te će se, u suradnji s informatičkim osobljem ili partnerom klijenta, pobrinuti za jednostavno uvođenje i migraciju.
 
3. Ostvarivanje vrijednosti: budući da nam je cilj tvrtkama omogućiti povrat maksimalne vrijednosti ulaganja u IT, FastTrack klijentima nudi najbolje prakse, smjernice i resurse za usvajanje od strane korisnika. Klijenti će, ujedno, moći iskoristiti alate i smjernice za pretvorbu postojećih IT praksi i učinkovito upravljanje promjenama.

Stručnjaci za Microsoft FastTrack mogu tijekom angažmana u sklopu programa FastTrack blisko surađivati s klijentima i partnerima. Timski rad klijentima olakšava iskorištavanje svih resursa i smjernica koje su dostupne putem programa FastTrack. Kupnjom kvalificirane pretplate klijenti, partneri ili terenski radnici mogu zatražiti pomoć službe za FastTrack. Zahvaljujući pristupu najboljim praksama u programu FastTrack, klijenti i partneri mogu iskoristiti standardiziran i ponovljivi proces za uspješnu implementaciju. Uz to, partneri mogu svoja stručna znanja objediniti s onima službe za FastTrack i tako osmisliti najbolja rješenja u klasi za planove svojih klijenata.
 
Kada se angažira, odobreni partner u suradnji s klijentom sastavlja plan za postizanje njegovih poslovnih ciljeva. Čimbenici i vremenske crte koji se odnose na lokalno okruženje dokumentiraju se radi određivanja prioriteta resursa. Stručnjak za FastTrack može pomoći pri pregledavanju plana i dati smjernice povezane s poslovnim ciljevima, potrebnom lokalnom infrastrukturom (lokalnom i/ili u oblaku), vremenskim planom i potrebnim resursima.
 
Kad završi planiranje, partner i klijent imaju nacrt za upravljanje uvođenjem okruženja kod klijenta.

Stručnjak za FastTrack vodi vas kroz postupak primjene programa FastTrack i odgovoran je za vaše upućivanje u rad. Tijekom angažmana vjerojatno ćete na određenim temama surađivati s više stručnjaka za FastTrack jer oni imaju stručna znanja za rješavanje vaše konkretne situacije. Stručnjaci za FastTrack Microsoftovi su zaposlenici, dobavljači i odobrenih partnera. Stručnjak za FastTrack:

  1. pruža pomoć za Microsoftove preporučene postupke i smjernice za uvođenju,
  2. koordinira određene dubinske tehničke radionice,
  3. pojašnjava ključne čimbenike uspješnog uvođenja,
  4. vodi tehničke radionice, pruža posebne smjernice i
  5. stručnjak je za razne tehnologije.

Naši vodiči vode vas kroz postupak postavljanja servisa koje želite koristiti. Odaberite značajke i mogućnosti koje želite implementirati i vodiči će stvoriti detaljni plan postavljanja prilagođen vašim potrebama. Dobit ćete detaljne upute, videozapise, referentne članke i skripte. Neki vodiči obuhvaćaju automatizaciju koja će promijeniti neke vaše postavke, dok u drugim područjima vodiča možete promijeniti postavke i podatke tako da vas vode. Vodiče možete koristiti bilo kada, čak i tijekom planiranja ili nakon što postavite servise da biste saznali više o značajkama i mogućnostima okruženja Microsoft 365. Osim toga, vodiče možete koristiti za pripremu okruženja i postavljanje e-pošte, servisa Exchange Online Protection, sustava Windows 10 s okruženjem Office 365, sustava SharePoint, sustava Microsoft 365 Apps za velike tvrtke, servisa OneDrive za tvrtke, servisa Azure AD Connect, Azure AD Basic i Premium, aplikacije Microsoft Teams, grupa sustava Office 365, aplikacije Skype za tvrtke, servisa Yammer i servisa StaffHub.

Microsoftovi korisnici, partneri i klijenti svoje zahtjeve šalju putem web-mjesta programa FastTrack. Da bi dovršio zahtjev, korisnik se mora prijaviti na svoj račun. Nakon prijave korisnik će automatski biti preusmjeren na nadzornu ploču računa, gdje može pogledati postojeće zahtjeve za pomoć ili pokrenuti novi. Nakon dovršetka i prihvaćanja zahtjeva za pomoć klijentu će se dodijeliti specijalist programa FastTrack te će njihova imena biti navedena u prikazu statusa programa FastTrack.


Svi mogu u bilo kojem trenutku koristiti mrežne resurse koji su dostupni na ovom web-mjestu. Detaljnije informacije o ispunjavanju uvjeta za servise u sklopu programa FastTrack potražite na našoj stranici sa servisima i tarifama koje ispunjavaju uvjete.
 
Microsoft 365
  • Svi klijenti koji imaju aktualnu i kvalificiranu pretplatu na tarifu okruženja Microsoft 365 mogu koristiti usluge uvođenja, migracije i prihvaćanja programa FastTrack.
  • Uz pristup mrežnim resursima programa FastTrack korisnici koji ispunjavaju uvjete imaju pristup i daljinskom vodstvu stručnjaka programa FastTrack ili ovlaštenih partnera.
  • Pretplate na pojedinačne komponente okruženja Microsoft 365 (Office 365, EMS i Windows 10) također ispunjavaju uvjete za usluge u sklopu programa FastTrack. U nastavku potražite pojedinost o određenim uslugama i proizvodima koje omogućuje FastTrack.
  • Dodatne informacije o programu FastTrack potražite ovdje.
Office 365
  • Svi klijenti koji imaju aktualnu i kvalificiranu pretplatu na Office 365 mogu koristiti usluge uvođenja, migracije i prihvaćanja programa FastTrack.
  • Uz pristup mrežnim resursima programa FastTrack korisnici koji ispunjavaju uvjete imaju pristup i daljinskom vodstvu stručnjaka programa FastTrack ili ovlaštenih partnera.
  • Klijenti s više od 150 licenci za Office 365 imaju pristup uslugama u sklopu programa FastTrack povezanima s pitanjima i odgovorima o sustavu Office 365.
  • Uz kupnju 500 ili više licenci dostupna je pomoć s migracijom pošte i datoteka.
  • Poštu je u sustav Exchange Online moguće premjestiti iz lokalnog sustava Exchange Server, sustava IBM Domino, Google Apps for Work, Novell GroupWise ili pak sustava koji podržavaju IMAP. Datoteke je na OneDrive za tvrtke moguće premjestiti s Google diska, servisa Box ili iz zajedničkih mapa, a na timska web-mjesta sustava SharePoint Online iz zajedničkih mapa.
  • Pogledajte detalje o brojevima licenca i izdanjima.
EMS
  • EMS i servisi u oblaku dostupni su u sklopu pogodnosti FastTrack Center Benefit za EMS: Enterprise Mobility + Security, Enterprise Mobility + Security (u sklopu tarife Secure Productive Enterprise)

  • Kupljen samostalno: Microsoft Azure Active Directory Premium (E3 i E5), Microsoft Intune, Microsoft Intune za obrazovne ustanove, Microsoft Azure Information Protection (E3 i E5) i Microsoft Defender for Cloud Apps.

  • Ovdje pogledajte dodatne informacije za EMS.
Azure
  • Za FastTrack za Azure potrebna je nominacija Microsoftovih terenskih radnika.
  • Lokacija na jednom od sljedećih područja na kojima je FastTrack dostupan: Sjedinjene Američke Države, Kanada, Australija, Novi Zeland, Velika Britanija ili zapadna Europa (definirana kao Microsoftova regija WE) – Austrija, Belgija, Danska, Finska, Irska, Italija, Luksemburg, Nizozemska, nordijska regija, Norveška, Portugal, Španjolska, Švedska i Švicarska.
  • Imajte na umu da je FastTrack dostupan samo na engleskom.
  • Kvalificirani klijenti moraju imati i prepoznati projekt platforme Azure za koji se procjenjuje minimalna potrošnja od 5000 USD mjesečno (ili ekvivalentni iznos u lokalnoj valuti) za servise platforme Azure (na razini TPID). Imajte na umu da su svi komercijalni klijenti i klijenti iz državne uprave kvalificirani ako zadovoljavaju kriterije bez obzira na kanal putem kojeg je proizvod kupljen i licenciran.
  • FastTrack je alat koji se koristi nakon prodaje, pa klijenti moraju imati aktivnu plaćenu pretplatu na Azure da bi ispunjavali uvjete.
  • Klijenti ne mogu imati izravnu podršku arhitekta Microsoftova davatelja usluga u oblaku.
Dynamics 365

FastTrack je dostupan na svim tržištima.

Tim za FastTrack daljinsku pomoć nudi na sljedećih 12 jezika: pojednostavnjenom kineskom (mandarinski dijalekt), tradicionalnom kineskom (mandarinski dijalekt), engleskom, francuskom, njemačkom, talijanskom, japanskom, korejskom, portugalskom (brazilskom), španjolskom, tajlandskom i vijetnamskom.

FastTrack.microsoft.com dostupan je na sljedećih 27 jezika: pojednostavnjenom kineskom, tradicionalnom kineskom, danskom, nizozemskom, engleskom, finskom, francuskom, njemačkom, talijanskom, japanskom, korejskom, norveškom, poljskom, portugalskom, portugalskom (brazilskom), ruskom, španjolskom, švedskom, tajlandskom, turskom, vijetnamskom, češkom, grčkom, mađarskom, indonezijskom, malajskom i rumunjskom. To obuhvaća mogućnost stvaranja plana uspjeha na odabranom jeziku. Imajte na umu da se jezik lokaliziranog plana ne može automatski promijeniti.

Imajte na umu da tim za FastTrack redovito ažurira web-mjesto te dodaje nove značajke i resurse. Za lokalizaciju novih značajki/resursa može biti potrebno od mjesec dana do tri mjeseca. Nove značajke/resursi u međuvremenu će biti dostupni na engleskom, što znači da bi se korisnicima na nekim stranicama mogao istodobno prikazivati sadržaj i na odabranom jeziku i na engleskom sve dok se ne dovrši lokalizacija.

FastTrack za App Assure

|

App Assure pruža daljinsku pomoć korisnicima s tarifama za Microsoft 365 i Windows 10 od 150+ licenci koje ispunjavaju uvjete za rješavanje problema s kompatibilnošću aplikacija do kojih dolazi prilikom prelaska na Windows 10/ 11 na Intel, AMD ili ARM uređajima, Microsoft 365 Apps za velike tvrtke ili prilikom implementacije novog preglednika Microsoft Edge, servisa Azure ili servisa Windows 365 - PC u oblaku.


Windows 10 najkompatibilnija je verzija sustava Windows dosad i s više od 500 milijuna korisnika diljem svijeta radi se o najbrže prihvaćenom i najpopularnijem operacijskom sustavu svih vremena. Na temelju telemetrijskih podataka o sustavu Windows, 99 % aplikacija sustava Windows 7 funkcionira u sustavu Windows 10, čime se smanjuje potreba za skupim testiranjem. Podaci o značajci Readiness Toolkit za Office upućuju na slično visoke razine kompatibilnosti za migracije sustava Office. No znamo da kompatibilnost aplikacija za Windows 10 i Microsoft 365 Apps za velike tvrtke brine mnoge korisnike i nezavisne dobavljače softvera, što usporava implementaciju. Imajući to na umu, pokrećemo servis App Assure da bi korisnici i nezavisni dobavljači softvera mogli bez bojazni prijeći na Windows 10 i Microsoft 365 Apps za velike tvrtke uz zajamčenu izravnu Microsoftovu podršku prilikom rješavanja problema s kompatibilnošću aplikacija. Taj će servis našim korisnicima pomoći da dodatno ubrzaju implementaciju i uvođenje sustava Windows 10 i Microsoft 365 Apps za velike tvrtke da bi postali i ostali ažurni.

Dojam o kompatibilnosti aplikacija – i nepoznanicama povezanima s prepoznavanjem problema – čimbenik je koji znatno koči zabrinute korisnike. Ovaj program vraća pouzdanost u igru. I za malobrojne aplikacije koje imaju problema jamči izravnu Microsoftovu pomoć prilikom rješavanja problema.

Kao i sve ponude u sklopu programa FastTrack, servis App Assure dostupan je bez dodatne naknade uz pretplatu koja ispunjava uvjete (više od 150 licenci).

Da, te su tvrdnje istinite. Ovaj si program možemo priuštiti jer samo mali broj aplikacija ima problema s kompatibilnošću. Možemo pomoći korisnicima da riješe probleme i činimo sve što je u našoj moći da to učinimo. No koraci koje smo već poduzeli za Windows 10 i Windows 11 jamče vrlo mali broj stvarnih problema s kompatibilnošću aplikacija.

Engleski, japanski, kineski (pojednostavljeni), kineski (tradicionalni), njemački, španjolski, korejski, francuski, portugalski i talijanski.

Servis App Assure bit će bez dodatne naknade dostupan korisnicima sustava Windows 10 Enterprise, Windows 10 Pro i Windows 10 Education s pretplatom koja ispunjava uvjete (više od 150 licenci). Uvjete za podnošenje zahtjeva za pomoć ispunjavaju korisnici iz komercijalnog, obrazovnog i javnog sektora s 150 ili više licenci za Microsoft 365 E3/E5/A3/A5, Windows 10 E3/E5/A3/A5 ili Windows 10 Enterprise s tehnološkim jamstvom Software Assurance u sklopu svoje pretplate ili nezavisni dobavljači softvera koji razvijaju komercijalne aplikacije za Windows 10. Korisnici i nezavisni dobavljači softvera moraju se usmjeriti na Windows 10 i Microsoft 365 Apps za velike tvrtke ili trajnu verziju sustava Office koja je trenutno unutar odgovarajućeg servisnog razdoblja (uključujući granu za dugoročno servisiranje).

Ne. Ispunjavanje uvjeta ovisi o licencama za Windows 10. No ako budemo morali pružati pomoć prilikom rješavanja problema s kompatibilnošću sa sustavom Microsoft 365 Apps za velike tvrtke do kojeg je došlo zbog prelaska na Windows 10 ili prilikom ažuriranja sustava Office, to mora biti (i) podržana verzija sustava Microsoft 365 Apps za velike tvrtke ili (ii) trajna verzija sustava Office s osnovnom podrškom. 

 

Za ispunjavanje uvjeta potrebno je 150 ili više licenci za neki od sljedećih proizvoda:

  • Windows 10 E3/E5.
  • Windows 10 Education A3/A5.
  • Windows 10 Enterprise s tehnološkim jamstvom Software Assurance.
  • Windows 10 Pro
  • Microsoft 365 E3/E5.
  • Microsoft 365 Education A3/A5.

Da, App Assure dostupan je korisnicima iz javnog sektora, državnih ustanova i Ministarstva obrane. Preduvjeti i postupak za angažiranje ostaju isti za App Assure. Zahtjev za pomoć korisnik podnosi ovdje.

App Assure podržava Microsoft 365 Apps za velike tvrtke, Office 2016, Office 2019 i Office LTSC tijekom razdoblja osnovne podrške za te sustave u sustavu Windows 10.

Microsoftov centar za pouzdanost jedinstveno je mjesto za pojedinosti o sigurnosti, zaštiti privatnosti, usklađenosti i transparentnosti. Ovdje posjetite centar za pouzdanost.

Sljedeća je podrška dostupna za poslovne aplikacije koje su razvili korisnici i aplikacije drugih proizvođača koje su razvili nezavisni dobavljači softvera. 

 

Za poslovne aplikacije koje su razvili korisnici:

  • dijagnosticiranje aplikacija radi utvrđivanja glavnog uzroka i rješavanja problema s aplikacijom. Ako je dostupan korisnikov izvorni kod, Microsoftovi će inženjeri u suradnji s autorom aplikacije preporučiti promjene koda aplikacije. Korisnik je odgovoran za implementaciju preporuka u svoj izvorni kod.
  • Korištenje pretvornika API-ja i pakiranje aplikacija radi rješavanja problema s kompatibilnošću.
  • Rješavanje regresija sustava Windows 10 i Windows 11 koje utječu na kompatibilnost aplikacija.

 

Za aplikacije drugih proizvođača koje su razvili nezavisni dobavljači softvera:

  • Dijagnosticiranje aplikacija radi utvrđivanja glavnog uzroka i rješavanja problema s aplikacijom te popravljanje aplikacija nezavisnih dobavljača softvera u suradnji s njima.
  • Rješavanje regresija sustava Windows 10 i Windows 11 koje utječu na kompatibilnost aplikacija.
  • Angažiranje nezavisnih dobavljača softvera radi njihova uvođenja u Windows 10 i osiguravanja izjava o podršci za Windows 10.

Da dodaci za Office nezavisnih dobavljača softvera u opsegu su i podržava ih App Assure.

Ne. Broj aplikacija koje se mogu poslati nije ograničen. No savjetujemo vam da prioritet stavite na najvažnije aplikacije na koje se želite najprije usredotočiti.

Ne postoji ograničenje vrste paketa za App Assure.

Ne. Tim za App Assure ponovno će pakirati samo aplikacije koje je najprije potrebno popraviti za Windows 10 ili Windows 11. Korisnike možemo uputiti na nekoliko kvalificiranih Microsoftovih partnera koji nude tu uslugu.

Prilikom popravljanja korisnikove aplikacije možemo je ponovno zapakirati u nekom od sljedećih oblika: APPX, App-V, MSI, EXE i MSIX (kada je dostupan).

Korisnici se moraju usmjeriti na verziju sustava Windows 10 ili Windows 11 koja je unutar servisnog razdoblja. Popratne informacije uz izdavanje sustava Windows 11.

Nisu podržane sljedeće vrste spremnosti za aplikacije:

  • popisivanje i testiranje aplikacija radi utvrđivanja što funkcionira, a što ne funkcionira u sustavu Windows 10 ili Windows 11
  • istraživanje aplikacija nezavisnih dobavljača softvera u pogledu kompatibilnosti i izjava o podršci za Windows 10 ili Windows 11
  • promjene aplikacije na razini koda (premda razvojnim inženjerima možemo ponuditi smjernice ako su izvorni kod i resursi dostupni).
  • Iako su aplikacije za AndroidTM u sustavu Windows 11 dostupne korisnicima programa Windows Insider, App Assure trenutno ne podržava aplikacije ni uređaje sa sustavom AndroidTM, uključujući uređaje Surface Duo.

Dodaci i VBA makronaredbe sustava Office u opsegu su za App Assure.

Davatelji internetskih usluga zahtjev za pomoć poslati mogu tako da se prijave na FastTrack, odaberu "Zatraži usluge" i odaberu "Zatraži usluge za aplikacije i rješavanje problema" na pločici App Assure.

Desktop Analytics servis je utemeljen na oblaku koji se integrira s komponentom Configuration Manager radi davanja podataka za informirane odluke o spremnosti klijenata sustava Windows za ažuriranje. Objedinjuje podatke iz tvrtke ili ustanove s podacima koji su prikupljeni s milijunima uređaja povezanih s Microsoftovim servisima u oblaku.

Microsoftov program provjere valjanosti sigurnosnih ažuriranja (Security Update Validation Program, SUVP) omogućuje radni pristup Microsoftovim sigurnosnim ažuriranjima – i do tri tjedna prije službenog izdanja – u svrhu provjere valjanosti i testiranja interoperabilnosti.

Da, servis App Assure pružat će pomoć nezavisnim dobavljačima softvera koji nailaze na probleme s kompatibilnošću sa sustavima Windows 10 i Windows 11 te Microsoft 365 Apps za velike tvrtke, uključujući rana izdanja koja se razvijaju za Windows 10 i Windows 11.

Broj aplikacija za App Assure nije ograničen.

Pogledajte dodatne informacije o rješavanju problema s kompatibilnošću aplikacija za Windows 10 Kliknite ovdje da biste pogledali informacije o kompatibilnosti aplikacija za Windows 11.

 

Konkretne smjernice

Da bi se podržao besplatan servis za spremnost aplikacija, servis App Assure koristi neku od sljedećih metoda dijagnosticiranja i rješavanja problema s aplikacijama ili neku njihovu kombinaciju:

  1. Microsoft daljinski pruža podršku korisniku da bi mu pomogao implementirati dijagnostičke alate i alate za otklanjanje poteškoća radi prikupljanja zapisnika pogrešaka u aplikaciji. Slično kao prilikom uobičajenog angažmana podrške, Microsoft će analizirati rezultate i preporučiti promjene radi rješavanja problema s aplikacijom.
  2. Korisnik s Microsoftom zajednički koristi instalacijski program aplikacije. Microsoft implementira instalacijski program u Microsoftovo laboratorijsko okruženje, gdje smo već implementirali svoje dijagnostičke alate i alate za rješavanje problema.
  3. Korisnik Microsoftovim inženjerima omogućuje pristup testnom okruženju putem VPN-a. Microsoft će implementirati dijagnostičke alate i alate za rješavanje problema i izvesti radove na rješavanju problema unutar korisnikova okruženja.

Kada korisnik podnese zahtjev za pomoć, voditelj za App Assure obratit će se korisniku u roku od 24 sata. No vrijeme dijagnosticiranja i rješavanje problema s aplikacijom znatno ovisi o nekoliko čimbenika, uključujući sljedeće:

  • složenost problema
  • brzinu odziva nezavisnih dobavljača softvera
  • korisnikovu dostupnost za obraćanje Microsoftu radi pružanja pojedinosti o aplikaciji
  • model putem kojeg se izvode radovi rješavanja problema (putem VPN-a ili Microsoftovih laboratorija).

Mi ćemo odlučiti je li prikladno definirati ugovor o razini usluge i prenijeti procijenjena vremena odziva kada dobijemo više podataka putem komunikacije s korisnikom.

Tim za servis App Assure nudi različite razine podrške, a nalazi se diljem svijeta radi podrške za svaku lokalnu regiju. Tim pruža podršku tijekom lokalnog radnog vremena, od ponedjeljka do petka.

Voditelji za App Assure resursi su u sklopu programa FastTrack dodijeljeni poslovnom subjektu. Oni su zaduženi za odnos sa korisnikom za zahtjeve za rješavanje problema s aplikacijama i omogućuju angažiranje odgovarajućih inženjerskih resursa za rješavanje problema s kompatibilnošću aplikacija. Taj odnos može obuhvaćati više zahtjeva, više aplikacija i angažmane s više inženjerskih grupa. Cilj je zajamčiti optimizirano okruženje u kojem korisnik neće morati više puta objašnjavati okolnosti svog procesa nadogradnje, rješavati probleme s kompatibilnošću aplikacija i uvoditi Windows 10 i Windows 11 te Microsoft 365 Apps za velike tvrtke.

Problemi s kompatibilnošću aplikacija u pravilu se rješavaju putem postupka dijagnosticiranja glavnog uzorka i utvrđivanja koraka potrebnih za rješavanje problema. Najčešća su vrste rješenja:

  • ažuriranje aplikacija nezavisnih dobavljača softvera na podržanu verziju aplikacije

  • primjena hitnih popravaka koji su već javno dostupni

  • promjene koda aplikacije

  • korištenje pretvornika API-ja

  • ispravci programskih pogrešaka u operacijskom sustavu Windows.

Pretvornici API-ja posreduju prilikom isporuke potrebnih funkcija radi rješavanja problema s ponašanjem naslijeđenog softvera. Time se mijenja način interakcije aplikacije s operacijskim sustavom. Ne mijenja se sama aplikacija. Pretvornici API-ja zatim se objavljuju u središnjoj biblioteci gdje im sve klijentske aplikacije mogu pristupiti radi rješavanja problema.

  • Ovo su neki od uređaja koje podržavamo (OEM-ovi će i dalje najavljivati nove ARM uređaje)

    Surface Pro X, Samsung Galaxy Book S, Samsung Galaxy Book2, Asus NovoGo, HP Envy X2, Lenovo Flex 5G, Lenovo Yoga C630 WOS, Lenovo Miix 630.
  • Dodatne informacije o kompatibilnosti aplikacija za Surface Pro X potražite ovdje

Aplikacije uz upravljačke programe koji nisu kompatibilni s ARM-om. 64-bitna (x64) emulacija dostupna je samo u sustavu Windows 11 na ARM uređajima.

64-bitna (x64) emulacija dostupna je samo u sustavu Windows 11 na ARM uređajima.

Otvorena grafička biblioteka OpenGL jest API za više jezika i platformi za renderiranje 2D i 3D vektorskih grafika. API se obično koristi za komunikaciju s grafičkom karticom.

Otvoreni računalni jezik OpenCL okvir je za pisanje programa koji se izvode na heterogenim platformama sastavljenih od procesora, grafičkih kartica, procesora digitalnih signala i drugih procesora ili hardverskih ubrzivača. Open CL određuje programske jezike za programiranje tih uređaja i API-ja radi upravljanja platformom i izvršavanja programa na računalnim uređajima.

FastTrack za Microsoft 365

|

FastTrack za Microsoft 365 IT profesionalcima nudi prilagođene smjernice za uvođenje i prihvaćanje okruženja Microsoft 365, uključujući pristup Microsoftovim stručnim inženjerskim znanjima, najboljim praksama, alatima i resursima. FastTrack je uključen u kvalificirane pretplate na Microsoft 365 te klijentima pomaže pri migraciji podataka, omogućivanju učinkovitog timskog rada, zaštiti tvrtke ili ustanove od računalnih sigurnosnih prijetnji te održavanju ažurnosti uređaja i aplikacija.

Naši vas vodiči vode kroz postupak postavljanja servisa koje želite koristiti. Odaberite značajke i mogućnosti koje želite implementirati i vodiči će stvoriti detaljni plan postavljanja prilagođen vašim potrebama. Dobit ćete detaljne upute, videozapise, referentne članke i skripte. Neki vodiči obuhvaćaju automatizaciju koja će promijeniti neke vaše postavke, dok u drugim područjima vodiča možete promijeniti postavke i podatke tako da vas vode. Vodiči su uvijek dostupni. ovdje, čak i tijekom planiranja ili nakon što postavite servise da biste saznali više o značajkama i mogućnostima okruženja Microsoft 365. Osim toga, vodiče možete koristiti za pripremu okruženja i postavljanje e-pošte, servisa Exchange Online Protection i sustava Windows 10 s okruženjem Office 365, sustava SharePoint, sustava Microsoft 365 Apps za velike tvrtke, servisa OneDrive za tvrtke, servisa Azure AD Connect, Azure AD Basic i Premium, aplikacije Microsoft Teams, grupa sustava Office 365, aplikacije Skype za tvrtke, servisa Yammer i servisa StaffHub.

Angažmane u programu Microsoft 365 FastTrack možete pratiti tako da se prijavite na  FastTrack i pogledate nadzornu ploču klijenta. Nadzorna ploča dostupna je Microsoftovim korisnicima i partnerima te sadrži smjernice specifične za račun na temelju napretka klijenta prema prihvaćanju proizvoda.

Klijenti iz obrazovnih ustanova mogu, kao i svi drugi klijenti, iskoristiti prednosti digitalnog sučelja web-mjesta fasttrack.microsoft.com. Preduvjete za ispunjavanje uvjeta pogledajte u pretplati na usluge u sklopu programa FastTrack . Migracija podataka dostupna je samo za (plaćene) licence za nastavničko i drugo osoblje, a ne i za licence za učenike i studente. FastTrack može klijente uputiti i na stručnjake za obrazovne ustanove – da biste dobili preporuku, koristite zahtjev za pomoć predodređen za klijente iz obrazovnih ustanova.

FastTrack za Azure

|

FastTrack za Azure trenutno je dostupan kvalificiranim klijentima platforme Azure koji se nalaze u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi, Australiji, na Novom Zelandu, u Ujedinjenom Kraljevstvu ili u zapadnoj Europi (dostupan je samo na engleskom).

Korisnici moraju zadovoljavati sve ove kriterije:
 
- moraju se nalaziti u Sjedinjenim Američkim Državama, Kanadi, Australiji, na Novom Zelandu, u Ujedinjenom Kraljevstvu ili u zapadnoj Europi (samo engleski)
- moraju imati i prepoznati projekt platforme Azure za koji se procjenjuje minimalna potrošnja od 5000 USD mjesečno (ili ekvivalentni iznos u lokalnoj valuti) za servise platforme Azure
- moraju imati aktivnu plaćenu pretplatu na Azure
- ne smiju imati izravnu podršku arhitekta Microsoftova davatelja usluga u oblaku
- moraju biti spremni za sastavljanje i implementaciju rješenja platforme Azure uz podršku programa FastTrack kako je opisano u planu razvoja programa FastTrack za Azure.

Trajanje angažmana ovisi o vašim potrebama. Kvalificirani klijenti mogu resurse programa FastTrack za Azure angažirati na jednom podržanom rješenju platforme Azure ili na više njih, kako je navedeno u planu razvoja.

Ne. FastTrack za Azure klijente daljinski vodi kroz postavljanje, konfiguraciju, razvoj i produkciju rješenja platforme Azure. Usluga je kvalificiranim klijentima dostupna besplatno.

Glavne su faze tipičnog angažman programa FastTrack za Azure sljedeće:

 

- otkrivanje: prepoznajte glavne zainteresirane strane, shvatite cilj ili viziju za probleme koje želite riješiti te procijenite potrebe arhitekture
- omogućivanje rješenja: saznajte principe dizajna za izradu aplikacija, pregledajte arhitekturu aplikacija i rješenja te pronađite smjernice i alate za dokazivanje izvedivosti tijekom produkcije
- trajno partnerstvo: inženjeri i/ili voditelji programa za Azure redovito će provjeravati napreduje li postupak implementacije po planu te će vama (lokalni resursi) ili vašem partneru za Azure pomoći da otklonite zastoje

Ne, angažman iz programa FastTrack za Azure odvija se daljinski.

Da. FastTrack za Azure dostupan je kvalificiranim klijentima koji koriste komercijalni oblak platforme Azure i onima koji koriste oblak platforme Azure za državne ustanove.

Ako već radite sa partnerom, Microsoftovim konzultantskim uslugama ili službom za uslugu Premier, angažman tima za FastTrack obuhvaćat će i vas i partnera da biste svi imali potrebne resurse za uspješnu implementaciju rješenja platforme Azure. Ako još ne radite s partnerom, možemo vas povezati s partnerom programa FastTrack za Azure koji vam može pomoći s implementacijom.

FastTrack za Azure klijentima nudi resurse, alate i pristup stručnjacima (inženjerima i partnerima za Azure) da bi lakše implementirali rješenja platforme Azure u produkciju projekata za koje se pretpostavlja da će trošiti 5000 USD (ili ekvivalentni iznos u lokalnoj valuti) mjesečno na servise platforme Azure. Activate Azure četverodnevni je angažman inženjera za Microsoftove servise na lokaciji klijenta čiji je cilj implementirati početne, neopterećene radne procese platforme Azure putem aktivnosti dokazivanja izvedivosti. Klijent koji ispunjava uvjete za FastTrack za Azure trebao bi već imati završen angažman programa Activate Azure. Dodatne informacije zatražite od tima za vaš račun da biste utvrdili koji vam program najviše odgovara.

Provjerite ažuriranja za Azure za najnovije informacije o novim izdanjima ili rješenja u okviru programa FastTrack za Azure.

FastTrack za Dynamics 365

|

Detalje o programu potražite na web-mjestu servisa FastTrack za Dynamics 365.

Odmah započnite s radom

Odmah se prijavite u FastTrack.