Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                

Treba li vam pomoć pri instalaciji Brza pomoć?  

Da biste nastavili koristiti Brzu pomoć, potrebno je ažuriranje. Morat ćete nabaviti novu verziju iz trgovine Microsoft Store. Slijede upute za otklanjanje uobičajenih problema prilikom instalacije Brza pomoć.

Ako otvorite Brza pomoć i vidite podsjetnik za ažuriranje na novu verziju, možda koristite stariju verziju Brza pomoć. Evo kako instalirati novu verziju:

  1. U Brza pomoć odaberite Otvori Microsoft Store. Otvorit će se trgovina Microsoft Store da biste dobili novu verziju.

  2. U trgovini Microsoft Store odaberite Dohvati. Zatim dajte dozvolu za instalaciju Brza pomoć. Kada instalacija završi, prikazat će se mogućnost Dohvati promjenu u Otvori.

stranica s detaljima o mini proizvodu

UAC prompt 2

Važno: Ako se nalazite na uređaju tvrtke ili obrazovne ustanove, možda vam se onemogući da instalirate ili pristupite Brza pomoć ažuriranju u Trgovini. Dodatne informacije zatražite od osobe zadužene za podršku ili administratora.

Novu aplikaciju možete otvoriti na dva načina:

1. Na PC-ju potražite "Brza pomoć" i odaberite ga s popisa rezultata.

Stare i nove Brza pomoć ikone

Ikona Brze pomoći ima novi izgled. 

2. Odaberite "Otvori" na stranici trgovine Microsoft Store.Otvaranje Brza pomoć Iz Trgovine

Da biste prikvačili Brza pomoć na programsku traku da biste se mogli brzo vratiti na programsku traku, kada Brza pomoć bude otvoren, desnom tipkom miša kliknite (ili pritisnite i držite) ikonu na programskoj traci > prikvači na programsku traku.

Instalacija Brza pomoć (ažuriranje)

Ako se stara ikona aplikacije i dalje prikazuje na vašem uređaju, obavezno odaberite novu ikonu aplikacije. Kada se aplikacija Trgovina pokrene kada se prečaci za staru aplikaciju automatski uklonili.

Stare i nove Brza pomoć ikone

Napomene: 

  • Trenutni prečac za otvaranje Brza pomoć (ctrl+win+Q) otvara staru verziju Brza pomoć. Nemojte zaboraviti ažurirati prilagođene prečace jer vjerojatno otvaraju staru aplikaciju.

  • Kada koristite prečac, skočna će se poruka od vas zatražiti da ažurirate na novu Brza pomoć. Možete otići na dno te poruke i odabrati Već instalirana? Otvorite ga odmah. Time će se otvoriti nova Brza pomoć

Ako nailazite na dodatne probleme s instalacijom uređaja, pročitajte sljedeća najčešć Brza pomoć a pitanja:  

Preselili smo Brza pomoć da bismo poboljšali performanse i sigurnost aplikacije. Trebali biste vidjeti značajno poboljšanje vremena generiranja pristupnog koda i smanjenje pogrešaka aplikacije.

Aplikacija Brza pomoć Store unaprijed će se instalirati u sljedećem glavnom Windows 11 ažuriranju. Korisnici koji su trenutno dio programa Windows Insider to danas mogu testirati.

Napomene: 

  • Windows 10 korisnici će nastaviti preuzimati aplikaciju Trgovina. 

  • Ako se nalazite na uređaju tvrtke ili obrazovne ustanove, možda vam se onemogući da instalirate ili pristupite Brza pomoć ažuriranju u Trgovini. Dodatne informacije zatražite od osobe zadužene za podršku ili administratora.

Taj je problem riješen izdanjem nove verzije. Ako trenutno koristite verziju 2.0.6.0 ili noviju, više nećete vidjeti dvije ikone.

Ako se stara ikona aplikacije i dalje prikazuje na vašem uređaju, obavezno odaberite novu ikonu aplikacije. Kada se aplikacija Trgovina pokrene kada se prečaci za staru aplikaciju automatski uklonili.

Kada preuzmete aplikaciju, na uređaju potražite mogućnost Brza pomoć >odaberite Postavke aplikacije (ili desnom tipkom miša kliknite novu Brza pomoć i odaberite Postavke aplikacije). 

Potvrdite verziju = 2.0.6.0 ili noviju

Iako su prečaci uklonjeni, stara je aplikacija i dalje dio operacijskog sustava i može se otvoriti pomoću tog prečaca. Planiramo buduće ažuriranje da bi se aplikacija Trgovina pokrenula pomoću prečaca Ctrl + Windows + Q. Zasad preporučujemo da novu aplikaciju prikvačite na programsku traku. 

Kada koristite prečac, skočna će se poruka od vas zatražiti da ažurirate na novu Brza pomoć. Možete otići na dno te poruke i odabrati Već instalirana? Otvorite ga odmah. Time će se otvoriti nova Brza pomoć.

WebView2 potreban je za pokretanje aplikacije Trgovina i poboljšava sigurnost i performanse. Ako koristite Windows 11 ili preglednik Edge, vjerojatno već imate instaliran WebView2.

Ako WebView2 već nije instaliran, automatski će se instalirati prilikom prvog pokretanja Brza pomoć. Ako vam se prikaže upit za WebView2, to može značiti da početna instalacija nije uspjela.

Važno: Možda ćete primijetiti dulje vrijeme čekanja dok se instalira Webview2. Pričekajte da se dovrši instalacija programa.   

Iako to nije bio obavezan postupak ažuriranja Brza pomoć u prošlosti, to je privremeni preduvjet za instalaciju novog ažuriranja trgovine Store. Radimo na uklanjanju tog zahtjeva u budućem ažuriranju.

Aplikacija Brza pomoć Store dostupna je za preuzimanje iz Trgovine za poslovne korisnike i Trgovine za obrazovne ustanove Dodatne informacije potražite u članku Distribuiranje aplikacija zaposlenicima s Microsoft Store za poslovne korisnike i obrazovne ustanove. Radimo na tome da aplikaciju učinite dostupnom uređajima koji nemaju pristup Trgovini za poslovne korisnike ili Trgovini za obrazovne ustanove.

Aplikacija Trgovina funkcionira na Windows 10 i 11 podržanih verzija kao što je opisano ovdje – podržane verzije klijentskih verzija sustava Windows | Microsoftova dokumentacija.

Trenutno LTSC 2019 (1809) i LTSB 2019 (1607) nisu podržani, ali to planiramo riješiti u budućem ažuriranju.

Izdane verzije za Brza pomoć

Riješeni problemi 

  • Riješen je problem zbog kojeg je aplikacija pokrenuta bez fokusa, što je spriječilo da navigacija tipkovnicom i čitači zaslona rade na pokretanju.

  • Ažurirana je potrebna verzija OS-a na Windows 10 međuverziju 19041.0 ili noviju. (To se može prikazati u odjeljku Sistemski preduvjeti stranice aplikacije u trgovini Microsoft Store.)

Povezane teme

Rješavanje problema s PC-jem putem daljinske veze

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Proširite svoje vještine
Istražite osposobljavanje
Prvi koristite nove značajke
Pridružite se Microsoft Insidere

Jesu li vam ove informacije bile korisne?

Koliko ste zadovoljni jezičnom kvalitetom?
Što je utjecalo na vaše iskustvo?

Hvala vam na povratnim informacijama!

×