Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                

Surface Pro, Surface Headphones, miš i tipkovnica na stolu

Što pokriva moje jamstvo?

Vaš Microsoftov uređaj ili dodatna oprema isporučuju se sa standardnim ograničenim jamstvom. Uvjeti i odredbe razlikuju se ovisno o zemlji ili regiji.

Pročitajte jamstvene uvjete

Za dodatne informacije o jamstvu za vaš Surface uređaj pogledajte Jamstvo za uređaj Surface: najčešća pitanja.

Provjera statusa jamstva

Ako imate uređaj Surface ili Xbox ili dodatnu opremu, provjerite jamstvo na Microsoftovu računu i potražujte na temelju jamstva na account.microsoft.com/devices.

Provjera statusa jamstva

Obratite nam se da biste provjerili status jamstva za Microsoftovu dodatnu opremu kao što su miševi, tipkovnice, kamere ili slušalice s mikrofonom. 

Detaljnije informacije potražite u članku Provjera Microsoftova jamstva i stvaranje servisnih naloga ili Upravljanje uređajima koji se upotrebljavaju s Microsoftovim računom.

Za Surface za tvrtke posjetite mrežni servisni centar podrške za Surface za tvrtke.

Surface Pro i događaji miša na radnoj površini

Logotip servisa Microsoft Complete

Ostanite pokriveni uz Microsoft Complete

Nabavite Plan zaštite Microsoft Complete kada kupite uređaj. Svi Microsoftovi uređaji i dodatna oprema isporučuju se sa standardnim ograničenim jamstvom. Microsoft Complete omogućuje prošireni hardver i pokrivenost za slučajnu štetu. Nakon kupnje, od Microsofta ćete dobiti neograničenu tehničku podršku. Dostupno samo na odabranim tržištima.

Dodatne informacije za Microsoft Complete potražite u planu zaštite Microsoft Complete

Za Surface za tvrtke posjetite Jamstvo i planovi podrške za Surface.

Nabava servisa za vaš Microsoftov uređaj ili dodatnu opremu

Trebate servisirati svoj Microsoftov uređaj ili dodatnu opremu? Prijavite se na account.microsoft.com/devices da biste dobili uslugu za Surface, dodatnu opremu za Surface, Xbox ili dodatnu opremu za Xbox.

Prijavite se da biste nabavili servis

Obratite nam kako biste dobili podršku za Microsoftovu dodatnu opremukao što su miševi, tipkovnice, kamere ili slušalice s mikrofonom.

Dodatne informacije o postupku servisa potražite u članku Kako nabaviti servis za Surface ili Dohvaćanje servisa za uređaj Surface.

Surface Book, Surface Dial i olovka za Surface na stolu

Prije nego što nabavite servis za Surface

Žena upotrebljava Surface Book na stolu

Nabavite servis za uređaj Surface izvan jamstva ili za oštećen uređaj

Pogledajte mogućnosti ako je uređaj Surface izvan jamstva, oštećen ili ima napuknut zaslon.

Pogledajte korake

Muškarac upotrebljava Surface Laptop na stolu

Koliki je trošak servisa izvan jamstva za vaš uređaj Surface ili dodatan pribor?

Ako vaš uređaj više nije pokriven standardnim ograničenim jamstvom ili uslugom Microsoft Complete, možda imate pravo na servis izvan jamstva.

Pogledajte troškove servisa

Muškarac radi i drži Surface Book

Pronađite Surface Walk-in Center i podatke za kontakt ovlaštenog davatelja usluga

Microsoft nudi mogućnosti podrške za Surface putem ovlaštenih centara za korisničku podršku potrošača i ovlaštenih davatelja usluga. Nije dostupno u svim državama i regijama.

Pronađite mjesto

Žena upotrebljava Surface Laptop na stolu

Pronađite serijski broj na uređaju Microsoft ili Surface

Nekoliko je načina na koje možete pronaći serijski broj Microsoftovog ili Surface uređaja ili dodatne opreme.

Pronađite serijski broj