Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                

Vaše mogućnosti za dohvaćanje računa i lozinke koje koristite za prijavu i instaliranje ili deinstaliranje sustava Office, ili pak upravljanje pretplatom na Office 365, mogu se razlikovati ovisno o tome je li proizvod dio sustava Office za kućnu upotrebu ili Office za tvrtke.

Savjet: Ako ste Office kupili putem pogodnosti tvrtke, pogledajte Office putem programa Microsoft Workplace Discount Program.

Microsoft 365 za kućnu upotrebu

Ako je vaš token zaOffice proizvod jedan od sljedećih, imate token Microsoft 365 za produkt za kućnu upotrebu. To može bitiMicrosoft 365 pretplata ili jednokratna kupnja pretplate Office ili pojedinačne Office aplikacije. Ti se proizvodi obično povezuju s osobnim Microsoftovim računom.

pretplate: Microsoft 365: Sljedeći proizvodi obuhvaćaju potpuno instalirane Office aplikacije.

  Microsoft 365 Family
  Microsoft 365 Personal

Office 2021, Verzije sustava Office 2019, Office 2016, ili Office 2013 dostupne kao jednokratne kupnje: Proizvodi navedeni u nastavku obuhvaćaju u potpunosti instalirane aplikacije sustava Office.

  Office Home & Student
  Office Home & Business
  Office Professional

Samostalne aplikacije Office 2021, Office 2019, 2016 ili 2013 dostupne kao jednokratne kupnje

  Word
  Excel
  PowerPoint
  OneNote*
  Outlook
  Access
  Publisher
  Project
  Visio

Savjet: *Verzija programa za računala OneNote dostupna je samo u verzijama Microsoft 365, 2021, 2016 i 2013. UOffice 2019, OneNote za Windows 10 zadano je OneNote iskustvo. Pogledajte u odjeljku Najčešća pitanja.

Microsoft 365 za tvrtke

Ako je Office proizvod jedan od sljedećih proizvoda, imate Microsoft 365 za poslovnuupotrebu. Ti su proizvodi obično povezani s računom tvrtke ili škole, a licenca za Office (ako je vaša pretplata ima) došla je iz tvrtke ili ustanove u kojoj radite ili idete u školu.

Pretplate:Microsoft 365: Sljedeći proizvodi obuhvaćaju potpuno instalirane Office aplikacije.

  Microsoft 365 Apps za male tvrtke
  Microsoft 365 Business Standard

  Office 365 A5

  Microsoft 365 Apps za velike tvrtke
  Office 365 Enterprise E3
  Office 365 Enterprise E4
  Office 365 Enterprise E5

  Microsoft 365 Business Standard (Nonprofit)
  Office 365 Nonprofit E3
  Office 365 Nonprofit E5

  Office 365 U.S. Zajednica državnih ustanova G3
  Office 365 U.S. Zajednica državnih ustanova G5

  Project Online Professional
  Project Online Premium

  Visio Online Plan 2

Microsoft 365 Pretplate bez aplikacija sustava Office instaliranih u potpunosti:

Savjet: Uz ove Microsoft 365 aplikacije za stolna računala nema aplikacija za preuzimanje i instalaciju, ali u većini slučajeva i dalje možete pristupati internetskim verzijama aplikacija sustava Office i koristiti ih u web-pregledniku. Pogledajte besplatni sustav Office na webu.

  Microsoft 365 Business Basic
  Office 365 Enterprise E1
  Office 365 A1
  Microsoft 365 Business Basic (Nonprofit)
  Office 365 Nonprofit E1
  Office 365 U.S. Za državne ustanove G1
  Project Online Essentials
  Visio Online Plan 1

Verzije količinske licence Office LTSC 2021, Office 2019, Office 2016 ili Office 2013

  Office Professional Plus

Račun koji ste povezali sa svojim primjerkom sustava Office za kućnu upotrebu ista je adresa e-pošte koju ste upotrijebili kada ste kupili ili prvi put aktivirali Office, odnosno adresa e-pošte koju upotrebljavate za prijavu i instalaciju sustava Office sa svog portal za račun.

Za pomoć u vezi ovog korisničkog imena ili lozinke, odaberite neku od mogućnosti u nastavku:

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Nazovite službu za podršku Ako vam nijedna od tih mogućnosti ne pomogne, a i dalje se ne možete sjetiti Microsoftov račun, dodatne stvari koje možete isprobati pogledajte u članku Kada se ne možete prijaviti na Microsoftov račun.

Račun e-pošte koji vam je dodijelila vaša tvrtka ili ustanova ili pak obrazovna ustanova račun je koji je povezan s primjerkom sustava Office koji ste dobili putem obrazovne ustanove ili pak tvrtke ili ustanove. Odaberite neku od mogućnosti u nastavku kao pomoć za korisničko ime ili lozinku:

Obratite se administratoru i zatražite korisničko ime i lozinku

Obratite se administratoru koji može dohvatiti korisničko ime i ponovno postaviti lozinku za vaš račun tvrtke ili škole.

Ako instalirate Office 2016, otvorite bilo koju aplikaciju sustava Office da biste vidjeli korisničko ime

Ako imate instaliran Office 2016, u većini slučajeva možete pogledati račun tvrtke ili škole povezan sa sustavom Office tako da otvorite aplikaciju sustava Office za računala.

  1. Otvorite bilo koju aplikaciju sustava Office, npr. Word ili Excel.

  2. Odaberite Datoteka. Ako niste otvorili neki postojeći dokument, možda ćete morati stvoriti novi dokument da bi vam se prikazao izbornik Datoteka.

  3. U navigacijskom oknu s lijeve strane odaberite Račun.

  4. U odjeljku Informacije o proizvodu nalazi se naziv proizvoda sustava Office i fraza Pripada vlasniku: uz račun povezan s tom verzijom sustava Office.

    Microsoftov račun povezan sa sustavom Office prikazuje se u prozoru Račun aplikacije sustava Office

    Ako ne vidite Pripada vlasniku:, odaberite Mogućnosti ažuriranja > Ažuriraj odmah. Nakon dovršetka ažuriranja zatvorite pa ponovno otvorite aplikaciju. Potražite račun Pripada vlasniku:.

Lozinke i prijava

Odaberite plan Office 365 odmah u nastavku:

Znate korisničko ime, ali zaboravili ste lozinku i morate je ponovno postaviti

Ako vam je administrator dao dozvolu za ponovno postavljanje lozinke, idite na članak passwordreset.microsoftonline.com/. Obratite se administratoru ako nemate dozvolu za promjenu lozinke.

Znate lozinku, ali je želite promijeniti

To možete učiniti samo ako vam je administrator dao dozvolu za ažuriranje lozinke u sustavu Office 365.

  1. Idite na www.office.com/signin i prijaviti se pomoću korisničkog imena za račun tvrtke ili škole i postojeće lozinke.

  2. Idite na Postavke Postavke: ažuriranje profila, instalacija softvera i povezivanje s oblakom > Lozinku.

    Odaberite lozinku.
  3. Unesite promjene, a zatim kliknite Spremi.

Prijava u Office 365

Mjesto za prijavu za Office 365 jest www.office.com/signin.

Ako se prijavljujete na odgovarajućem mjestu, ali i dalje se ne možete prisjetiti korisničkog imena i lozinke, obratite se administratoru.

Prijavite se pomoću osobnog računa, a ne računa tvrtke ili obrazovne ustanove

Ako se pokušavate prijaviti u Office osobnim Microsoftov račun, ali ste već prijavljeni svojim poslovnim ili školskim računom, morate se odjaviti, a zatim se ponovno prijaviti odgovarajućim računom Microsoftov račun (ili obratno).

Druga je mogućnost otvaranje privatne sesije pregledavanja u novom prozoru preglednika. (Ako ne znate kako to učiniti, pretražite pomoć preglednika.) Kada otvorite privatnu sesiju pregledavanja, podaci o pregledavanju (povijest, privremene internetske datoteke i kolačići) ne spremaju se da biste se mogli prijaviti pomoću drugog računa.

Znate korisničko ime, ali zaboravili ste lozinku i morate je ponovno postaviti

Ako Vam je administrator dopustio ponovno postaviti lozinku, idite na passwordreset.activedirectory.windowsazure.cn/. Obratite se administratoru ako nemate dozvolu za promjenu lozinke.

Znate lozinku, ali je želite promijeniti

To možete učiniti samo ako vam je administrator dao dozvolu za ažuriranje lozinke u sustavu Office 365.

  1. Idite na login.partner.microsoftonline.cn i prijavite se svojim korisničkim imenom račun tvrtke ili škole i lozinkom.

  2. Idite na Postavke Postavke: ažuriranje profila, instalacija softvera i povezivanje s oblakom > Lozinku.

    Odaberite lozinku.
  3. Unesite promjene, a zatim kliknite Spremi.

Prijava u Office 365

Mjesto prijave za Office 365 putem davatelja 21Vianet u Kini je https://login.partner.microsoftonline.cn/.

Ako se prijavljujete na odgovarajućem mjestu, ali i dalje se ne možete prisjetiti korisničkog imena i lozinke, obratite se administratoru.

Prijavite se pomoću osobnog računa, a ne računa tvrtke ili obrazovne ustanove

Ako se pokušavate prijaviti u Office osobnim Microsoftov račun, ali ste već prijavljeni svojim poslovnim ili školskim računom, morate se odjaviti, a zatim se ponovno prijaviti odgovarajućim računom Microsoftov račun (ili obratno).

Druga je mogućnost otvaranje privatne sesije pregledavanja u novom prozoru preglednika. (Ako ne znate kako to učiniti, pretražite pomoć preglednika.) Kada otvorite privatnu sesiju pregledavanja, podaci o pregledavanju (povijest, privremene internetske datoteke i kolačići) ne spremaju se da biste se mogli prijaviti pomoću drugog računa.

Znate korisničko ime, ali zaboravili ste lozinku i morate je ponovno postaviti

Ako vam je administrator dao dozvolu za ponovno postavljanje lozinke, idite na članak passwordreset.microsoftonline.com/. Obratite se administratoru ako nemate dozvolu za promjenu lozinke.

Znate lozinku, ali je želite promijeniti

To možete učiniti samo ako vam je administrator dao dozvolu za ažuriranje lozinke u sustavu Office 365.

  1. Idite na www.office.com/signin i prijavite se svojim račun tvrtke ili škole korisničkim imenom i lozinkom.

  2. Idite na Postavke Postavke: ažuriranje profila, instalacija softvera i povezivanje s oblakom > Lozinku.

    Odaberite lozinku.
  3. Unesite promjene, a zatim kliknite Spremi.

Prijava u Office 365

Mjesto prijave za Office 365 Germany je https://portal.office.de.

Ako se prijavljujete na odgovarajućem mjestu, ali i dalje se ne možete prisjetiti korisničkog imena i lozinke, obratite se administratoru.

Prijavite se pomoću osobnog računa, a ne računa tvrtke ili obrazovne ustanove

Ako se pokušavate prijaviti u Office osobnim Microsoftov račun, ali ste već prijavljeni svojim poslovnim ili školskim računom, morate se odjaviti, a zatim se ponovno prijaviti odgovarajućim računom Microsoftov račun (ili obratno).

Druga je mogućnost otvaranje privatne sesije pregledavanja u novom prozoru preglednika. (Ako ne znate kako to učiniti, pretražite pomoć preglednika.) Kada otvorite privatnu sesiju pregledavanja, podaci o pregledavanju (povijest, privremene internetske datoteke i kolačići) ne spremaju se da biste se mogli prijaviti pomoću drugog računa.

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Uključite se u raspravu

PITAJTE ZAJEDNICU >

Traženje podrške

OBRATITE NAM SE >

Jesu li vam ove informacije bile korisne?

Koliko ste zadovoljni jezičnom kvalitetom?
Što je utjecalo na vaše iskustvo?

Hvala vam na povratnim informacijama!

×