Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                

Možda želite prenijeti pretplatu na Microsoft 365 Family ili Osobno s jednog Microsoftova računa na drugi iz raznih razloga. Možda želite povući postojeći Microsoftov račun i početi koristiti novi ili možda prolazite kroz životne promjene i želite da netko drugi preuzme vlasništvo nad postojećom pretplatom.

Bez obzira na razlog,možete ručno prenijeti Microsoft 365 Family ili osobnu pretplatu s jednog Microsoftova računa na drugi. 

Specifične akcije za ručno prijenos ovisit će o vašoj situaciji, no to će uključivati kupnju nove Microsoft 365 pretplate i otkazivanje postojeće. Preporučujemo da prije početka postupka pročitate sve informacije u nastavku.

1. korak: postavljanje Microsoft 365 pretplate pomoću Microsoftova računa na koji želite prenijeti

Prije početka prijenosa potrebno je aktivirati Microsoft 365 i povezati se s vlasnikom Microsoftova računa na koji želite prenijeti pretplatu. To može biti drugi pojedinac ili vi:

  • Prijenos na drugu osobu: ako je vaša tarifa da netko drugi preuzme vlasništvo nad pretplatom, primjerice člana obitelji ili prijatelja, provjerite ima li osoba vlastitu pretplatu na Microsoft 365 i je li aktivirana pomoću Microsoftova računa.

  • Važno: Ako je pojedinac na kojeg želite prenijeti pretplatu još nije kupio i trenutno zajednički koristi vašu pretplatu (primjerice, član je vaše Microsoft obitelji), prije aktivacije nove pretplate obavezno prekinite zajedničko korištenje s njima.

  • Prijenos na sebe: da biste pretplatu prenijeli na novi Microsoftov račun koji ste sami stvorili, obavezno dovršite kupnju i aktivirajte Microsoft 365 pomoću ovog novog Microsoftova računa.

  • Kupite Microsoft 365

2. korak: odlučite koje servise želite prenijeti i ažurirati (ako je potrebno)

Možda nećete morati prenijeti sve što je povezano s pretplatom na Microsoft 365, ali ako koristite neki od servisa ili značajki u nastavku, možda ćete morati poduzeti neke korake ovisno o tome što koristite i na koje bi to moglo utjecati vaš planirani prijenos pretplate. 

  • Obiteljska sigurnost: Microsoft 365 Family se automatski zajednički koristi s članovima obiteljske sigurnosti, pa ako ste prethodno postavili tu postavku, morate razmisliti o tome kako prijenos ove pretplate može utjecati na članove grupe.

  • Osim toga, ako se odlučite ukloniti kao vlasnik pretplate, a novi je vlasnik pretplate druga odrasla osoba u postojećoj grupi Obiteljska sigurnost, provjerite je li odrasla osoba postavljena kao suorganjnik. Time će se osigurati da pogodnosti zajedničkog korištenja pretplate ostanu na mjestu.

  • Dodatne informacije o stvaranju obiteljske grupe i upravljanju tom grupom potražite u Microsoft Family Safety.

  • Zajedničko korištenje pretplate (samo Microsoft 365 Family): za osobe koje zajednički koristite s osobama koje nisu dio obiteljske sigurnosti obavezno ih obavijestite da će primiti novu pozivnicu za Microsoft 365 Family od novog vlasnika pretplate. Ili, ako ne namjeravate zajednički koristiti novu pretplatu s tim pojedincima, obavijestite ih da moraju kupiti vlastitu pretplatu ili pronaći nekog drugog da bi je zajednički koristili s njima.

  • Pomoć za zajedničko korištenje potražite u članku Zajedničko Microsoft 365 Family i Prekid zajedničkog korištenja Microsoft 365 Family.

  • OneDrive: kada otkažete (ili ne obnovite pretplatu kada istekne), OneDrive će se zamrznuti, a datoteke će se naposljetku izbrisati. Što znači da je račun za OneDrive zamrznut?

  • Ako imate datoteke u OneDrive koje želite prenijeti sa starije pretplate na novu, koristite Microsoft Mover. Pomoć korak-po-korak potražite u članku Prijenos datoteka na osobnu OneDrive pomoću čarobnjaka za prijenos prijenosa.

  • Savjet: Ako prenosite više od 5 GB datoteka, provjerite ima li novo OneDrive dovoljno prostora za pohranu za dovršetak prijenosa.

  • Outlook.com: poruke e-pošte i kontakti na računu Outlook.com koje želite spremiti ili prenijeti potražite u članku Izvoz poštanskog sandučića i brisanje povijesti pretraživanja na web-mjestu Outlook.com.

  • Da biste izvezli poruke iz verzije programa Outlook za stolna računala, slijedite korake u članku Izvoz ili sigurnosno kopiranje e-pošte, kontakata i kalendara u .pst Outlook.pst datoteku.

3. korak: Otkazivanje Microsoft 365 pretplate

Nakon što ste se pobrinuti za prijenos i ažuriranje bilo koje gore navedene usluge i potvrdili da je sve na mjestu, možete nastaviti s otkazivanjem starije pretplate.

I dalje ćete imati pristup Microsoft 365 do kraja razdoblja pretplate. Točno koliko dugo ovisi o tome plaća li se pretplata mjesečno ili godišnje i gdje se nalazite u ciklusu naplate u trenutku otkazivanja.

Dodatnu pomoć za otkazivanje potražite u članku Otkazivanje Microsoft 365 pretplate.

4. korak Zatvaranje Microsoftova računa (ako je prikladno)

Taj konačni korak možda neće biti potreban. No ako želite i zatvoriti Microsoftov račun, možda ćete morati poduzeti dodatne korake jer je vaš račun povezan s više od Microsoft 365. Koristite li, primjerice, ovaj račun za Xbox, Skype ili druge Microsoft services?

Prije trajnog zatvaranja ovog računa pogledajte kako zatvoriti Microsoftov račun za popis drugih stvari za koje se morate pobrinuti.

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Proširite svoje vještine

Istražite osposobljavanje >

Prvi koristite nove značajke

Pridružite se Microsoft Insidere >

Jesu li vam ove informacije bile korisne?

Koliko ste zadovoljni jezičnom kvalitetom?
Što je utjecalo na vaše iskustvo?

Hvala vam na povratnim informacijama!

×