Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                

Napomena: Informacije u nastavku odnose se samo na pretplate na Microsoft 365. Pomoć za Xbox potražite u članku Otkazivanje pretplate na Xbox. Sve ostale pretplate kupljene putem Microsofta potražite u članku Otkazivanje Microsoftove pretplate

Zatražite pomoć od odvjetnika za podršku

Da biste dobili pomoć od odvjetnika za podršku, odaberite jezik s popisa u nastavku.

Preporučujemo da se obratite odvjetniku za podršku da biste lakše otkazali pretplatu na Microsoft 365 ili odabrali bolju tarifu za vaše potrebe. Samo zatražite poziv da biste razgovarali o tome što vam najbolje odgovara.

Otkazivanje pretplate na Microsoft 365

Savjet: U koracima u nastavku opisuje se kako otkazati pretplatu Microsoft 365 Family ili osobnu pretplatu. Da biste otkazali Microsoft 365 za tvrtke, pročitajte članak Otkazivanje pretplate na Microsoft 365 za tvrtke.

  1. Idite na stranicu Upravljanje pretplatom i, ako se to od vas zatraži, prijavite se pomoću istog Microsoftova računa koji ste koristili za kupnju pretplate na Microsoft 365.
     

    Napomena: Ako vam se prikaže veza na kojoj piše Uključi ponavljajuću naplatu, to znači da je vaša pretplata već postavljena da istječe na prikazani datum i neće vam se automatski naplatiti nakon tog datuma. Trenutno nema više što učiniti i možete nastaviti koristiti proizvod dok vaša pretplata na Microsoft 365 ne istekne.

  2. Odaberite Otkaži pretplatu (ili može reći Nadogradnja ili otkazivanje).

  3. Slijedite upute na stranici da biste nastavili s otkazivanjem tako da isključite ponavljajuću naplatu. Da biste pregledali naša pravila o potpunom otkazivanju, pogledajte Uvjete prodaje trgovine Microsoft Store.

Ako vam je i dalje potrebna pomoć, naši agenti mogu vam pomoći.

Napomena: U sljedećim državama možete otkazati pretplatu, a ovisno o duljini pretplate, možda ćete imati pravo na proporcionalni povrat novca. Dodatne informacije potražite u odjeljku Države s proporcionalnim povratom novca za Microsoftove pretplate.

Bilo koja duljina pretplate – pretplate za Kanadu, Izrael,
Koreju i Tursku dulje od1 mjeseca i obnovljene – Danska, Finska, Njemačka (kupnje 1. ožujka 2022.), Nizozemska, Poljska i Portugal

Otklanjanje poteškoća ako ne možete otkazati pretplatu

Ako ne vidite mogućnost otkazivanja ili isključenja ponavljajuće naplate, možete razgovarati s jednim od naših odvjetnika za podršku ili pokušajte sljedeće:

  • Provjerite jeste li prijavljeni na nadzornu ploču Microsoftova računa s istim Microsoftovim računom koji ste koristili za kupnju sustava Microsoft 365.

  • Ako vam se prikaže Mogućnost Uključi ponavljajuću naplatu, to znači da će pretplata isteći na prikazani datum, a proizvod možete nastaviti koristiti do tog datuma. Ne morate poduzimati nikakve dodatne korake.

  • Provjerite je li potrebno ažurirati način plaćanja. Ako se to događa, obavijestit ćemo vas kada stignete na & pretplate. Da biste riješili probleme, na stranici Upravljanje odaberite Promjena načina plaćanja. Dodatne informacije potražite u članku Promjena načina plaćanja Microsoftove pretplate.

  • Da biste vidjeli naša pravila o potpunom otkazivanju, pogledajte Uvjete prodaje trgovine Microsoft Store.

 Vidi također

Otkazivanje Microsoftove pretplate

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Proširite svoje vještine
Istražite osposobljavanje
Prvi koristite nove značajke
Pridružite se Microsoft Office Insiderima

Jesu li vam ove informacije bile korisne?

Koliko ste zadovoljni jezičnom kvalitetom?
Što je utjecalo na vaše iskustvo?

Hvala vam na povratnim informacijama!

×