Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                

Postoji mnogo različitih vrsta računa e-pošte koje možete dodati na Outlook, uključujući Microsoft 365, Gmail, Yahoo, iCloud i Exchange račune.

Na web-mjestima nekih servisa za e-poštu kao što su Gmail, Yahoo i iCloud potrebno je promijeniti određene postavke da biste račune za njih mogli dodati u Outlook.

Koraci u nastavku isti su neovisno o tome dodajete li u Outlook prvi račun e-pošte ili dodatne račune e-pošte.

  1. Odaberite Datoteka > Dodaj račun.

    Odaberite mogućnost Datoteka, a zatim Dodaj račun.
  2. Ono što će se prikazati ovisi o vašoj verziji programa Outlook.

    Za Outlook za Microsoft 365 i Outlook 2016

    U programima Outlook 2013 i Outlook 2010

    Unesite adresu e-pošte pa kliknite Poveži se.

    Unesite svoju adresu e-pošte pa kliknite Poveži se.

    Unesite ime, adresu e-pošte i lozinku.

    Unesite svoje ime, adresu e-pošte i lozinku pa kliknite Dalje.

  3. Ako se to zatraži, ponovno unesite lozinku pa odaberite U redu > Završi da biste počeli koristiti račun e-pošte u programu Outlook.

Outlook ne prihvaća lozinku

Ako Outlook ne prihvaća lozinku, a znate da koristite lozinku za svoj račun e-pošte, možda imate račun e-pošte za koji je potrebna dodatna zaštita.

Računi za Gmail, Yahoo, iCloud, Outlook.com i AOL koriste dvostruku provjeru autentičnosti, kojom se potvrđuje da ste vi osoba koja pokušava pristupiti računu e-pošte.

Da biste dodali račun e-pošte Outlook, ovisno o davatelju usluga, možda će vam trebati lozinka za aplikaciju, poznata i kao lozinka za aplikaciju. Ta se lozinka razlikuje od uobičajene lozinke za račun e-pošte. Ako se prikaže sljedeća poruka, znat ćete da vam treba lozinka za aplikaciju: Za vaš je račun postavljena dvostruka provjera autentičnosti. Prijavite se pomoću lozinke za aplikaciju.

Koraci za dobivanje lozinke za aplikaciju razlikuju se za svakog davatelja usluge e-pošte. Na padajućem popisu odaberite svog davatelja usluge da biste pogledali upute.

Outlook 2019, Outlook 2021, Outlook za Microsoft 365

Uz novije verzije sustava Outlook račun za Gmail možete dodati kao IMAP račun bez postavljanja dvostruke provjere autentičnosti i nije vam potrebna lozinka za aplikaciju. No za povećanu sigurnost računa preporučujemo da omogućite dvostruku provjeru autentičnosti za račun servisa Gmail. Time se dodaje dodatni sloj sigurnosti nakon što unesete lozinku tako što od vas traži da unesete kod s telefona radi provjere autentičnosti.

Outlook 2016 i starijim verzijama ili ako koristite POP račun

Ako koristite neku Outlook 2016 ili stariju verziju ili ako želite dodati račun za Gmail kao POP račun, morat ćete omogućiti dvostruku provjeru autentičnosti i stvoriti lozinku za aplikaciju. Upotrijebit ćete lozinku za aplikaciju umjesto obične lozinke da biste račun dodali u Outlook.

Da biste uključili dvostruku provjeru autentičnosti i dobili lozinku za aplikaciju, slijedite upute navedene u nastavku.

  1. Idite na Gmail u pregledniku pa odaberite ikonu Google aplikacija u gornjem desnom kutu zaslona.

    Odaberite postavke Google aplikacija
  2. Odaberite Račun. U odjeljku Sigurnost odaberite Prijava na Google.

    Prijavite se na Google
  3. U odjeljku Lozinka , ako je provjera u dva koraka isključena, kliknite > pokraj mogućnosti ISKLJUČENO. U suprotnom prijeđite na četvrti korak.

    1. Na prvom zaslonu kliknite Početak rada.

    2. Ako se to zatraži, unesite lozinku za Gmail pa kliknite DALJE.

    3. Unesite telefonski broj pa odaberite želite li kodove za potvrdu primati putem SMS poruka ili telefonskih poziva. Zatim kliknite DALJE.

    4. Unesite kod koji ste primili pa kliknite DALJE.

    5. Kliknite UKLJUČI da biste dovršili postavljanje provjere u dva koraka.

    6. Vratite se na prethodni zaslon tako da kliknete strelicu lijevo pri vrhu zaslona uz stavku Provjera u dva koraka.

      Odaberite strelicu natrag da biste nastavili
  4. U odjeljku Lozinkaodaberite Lozinke za aplikacije.

    Odaberite aplikacije
  5. Unesite lozinku za Google račun, a zatim odaberite Prijava. Pri dnu sljedećeg zaslona na padajućem popisu odaberite Pošta Windows računalo, a zatim odaberite Generiraj.

    Odaberite aplikaciju i uređaj za lozinku za aplikaciju
  6. Google će vam prikazati lozinku za aplikaciju. Kopirajte lozinku (bez razmaka) pa je unesite kada Outlook to zatraži.

    Kopirajte lozinku za aplikaciju bez razmaka

Ako koristite dvostruku provjeru autentičnosti za Outlook.com, generirajte lozinku za aplikaciju pomoću sljedećih koraka.

  1. Idite na https://outlook.com, kliknite svoje inicijale u gornjem desnom kutu, a zatim odaberite Prikaz računa.

  2. U odjeljku Sigurnost odaberite Ažuriraj.

  3. U odjeljku Dodatne mogućnosti sigurnosti odaberite Istraži.

  4. Pomičite se prema dolje do odjeljka lozinke za aplikaciju te odaberite Stvori novu lozinku za aplikaciju.

  5. Nova lozinka za aplikaciju prikazat će se na sljedećem zaslonu. Zabilježite tu lozinku jer će vam trebati prilikom dodavanja računa u Outlook.

  6. Za dodavanje računa u Outlook primijenite upute s početka ovog članka, ali kada Outlook zatraži lozinku, unesite lozinku za aplikaciju.

  1. U pregledniku otvorite web-mjesto Yahoo pa odaberite ikonu postavki u gornjem desnom kutu zaslona.

    Odaberite ikonu postavki
  2. Odaberite Podaci o računu > Sigurnost računa. Možda ćete se morati ponovno prijaviti.

    Promijenite postavke sigurnosti Yahoo računa
  3. Ako dvostruka provjera autentičnosti nije uključena, morat ćete je uključiti prije nastavka. Potom odaberite Upravljanje lozinkama za aplikacije.

    Možete potvrditi Yahoo račun
  4. Na padajućem izborniku odaberite Outlook za računala pa odaberite Generiraj.

    Odaberite Outlook za računala pa Generiraj.
  5. Yahoo će vam prikazati lozinku za aplikaciju. Kopirajte lozinku (bez razmaka) pa je unesite kada Outlook to zatraži.

    Zabilježite lozinku za aplikaciju

  1. Idite na web-mjesto Apple ID iz preglednika pa unesite svoj Apple ID i lozinku.

    Prijavite se korisničkim imenom i lozinkom za iCloud
  2. Ako ste već uključili dvostruku provjeru autentičnosti, na jedan od uređaja primit ćete kod. Unesite taj kod da biste nastavili. U suprotnom, uključite dvostruku provjeru autentičnosti.

    Unesite kod dvostruke provjere autentičnosti
  3. U odjeljku Sigurnost u dijelu LOZINKE SPECIFIČNE ZA APLIKACIJU odaberite Generiranje lozinke...

  4. Unesite naziv za lozinku, kao što je, recimo, Outlook pa odaberite Stvori.

    Unesite naziv lozinke za aplikaciju
  5. Apple će vam prikazati lozinku za aplikaciju. Kopirajte lozinku (bez razmaka) pa je unesite kada Outlook to zatraži.

    Kopirajte lozinku za aplikaciju

Problemi s dodavanjem računa e-pošte? Koristite napredno postavljanje.

Možda ćete morati ručno dodati račun e-pošte. Odaberite neku od naprednih metoda u nastavku:

Pomoću naprednog postavljanja dodajte POP ili IMAP račun e-pošte u Outlook za Windows

Ako morate unijeti određene vrijednosti za nazive dolaznih i odlaznih poslužitelja, brojeve priključaka ili SSL postavke, možete koristiti Outlook mogućnosti naprednog postavljanja. Pomoću ovih uputa možete dodati POP ili IMAP račun u Outlook.

  1. Otvorite Outlook pa odaberite Datoteka > Dodaj račun.

  2. Na sljedećem zaslonu unesite adresu e-pošte, odaberite Dodatne mogućnosti, a zatim potvrdite okvir Dopusti ručno postavljanje računa i odaberite Povezivanje.

  3. Odaberite vrstu računa. Većinu vremena kada morate koristiti tu mogućnost, odaberite IMAP.

  4. Zaslon Postavke računa mora biti unaprijed popunjen većinom potrebnih postavki računa. No ako morate potražiti postavke, pročitajte temu s postavkama POP i IMAP računa. Unesite postavke ulaznog i odlaznog poslužitelja, a zatim odaberite Dalje.

  5. Unesite lozinku, a zatim odaberite Povezivanje.

Pomoću naprednog postavljanja dodajte MAPI račun e-pošte treće strane u Outlook za Windows

Ako koristite MAPI davatelja usluga treće strane, preuzmite i konfigurirajte aplikaciju mapi davatelja usluge e-pošte kao što je predložila tvrtka davatelja usluga.

  1. Otvorite Outlook odaberite Datoteka > Dodaj račun.

  2. Na sljedećem zaslonu unesite adresu e-pošte, odaberite Dodatne mogućnosti, potvrdite okvir Dopusti ručno postavljanje računa pa odaberite Povezivanje.

  3. Na zaslonu Napredno postavljanje odaberite Ostalo.

  4. Na zaslonu Ostalo odaberite vrstu poslužitelja s e-pošte s koje se želite povezati s popisa.
     Napomena: Mogućnost Ostalo i vrsta računa navedena u odjeljku prikazat će se samo ako ste pravilno instalirali i konfigurirali MAPI davatelja usluga.

  5. Kliknite Poveži.

  6. Trebala bi se pokrenuti aplikacija MAPI davatelja usluga treće strane instalirana na vašem računalu.

  7. Dovršite postavljanje računa prema uputama MAPI davatelja usluga.

Morate ažurirati postavke za postojeći račun e-pošte u Outlook?

Ako ste već stvorili račun e-pošte, ali morate ažurirati postojeće postavke zbog nedavnih problema, idite na Promjena ili ažuriranje postavki računa e-pošte u Outlook za Windows.

Napomena: korisnici servisa AOL i Verizon koji trebaju ažurirati postavke svojih računa nakon nedavne promjene postavki AOL-ova poslužitelja trebali bi pogledati odjeljke Ažuriranje postavki e-pošte u programu Outlook za Mac. Prilikom provjere postavki šifriranja obavezno ih postavite na SSL, SSL/TLS ili automatski, a ne samo na TLS.

Brzo dodavanje novog računa

Većinu računa e-pošte, uključujući račune Microsoft 365, Exchange poslužitelja, Outlook.com, Hotmail.com, Live.com i Google račune možete postaviti u nekoliko brzih koraka.

  1. Odaberite Outlook > Preference > Račun.

  2. Kliknite znak plusa (+) > Novi račun.

  3. Upišite adresu e-pošte > Nastavi.

    Na prvom će se prikazanom zaslonu od vas zatražiti da upišete svoju adresu e-pošte.

  4. Upišite lozinku > Dodavanje računa. (Ovisno o računu koji dodajete, zaslon bi vam mogao izgledati drugačije od ovoga.)

    Unesite lozinku za svoj račun na servisu outlook.com

  5. Ako dodajete račun za Yahoo ili neki drugi IMAP ili POP račun, možda će vam se otvoriti ta web-mjesta i zatražiti da programu Outlook dopustite pristup pošti, kontaktima i kalendarima. Kliknite Dopusti da biste nastavili.

  6. Ako dodajete Gmail, unutar programa Outlook prikazat će se upit da se prijavite pomoću svojeg računa za Google. To je namijenjeno korisnicima koji koriste međuverziju 16.15.18070902 ili noviju.

    Upit za prijavu za Google račun

    Ako ste već dodali svoj račun za Gmail u Outlook, pročitajte Poboljšana provjera autentičnosti za postojeće korisnike servisa Gmail.

  7. Odaberite Gotovo da biste počeli koristiti Outlook 2016 za Mac.

    Potvrda uspješnog dodavanja računa e-pošte

Ako ste račun za Google dodali u Outlook za Mac prije poboljšane provjere autentičnosti za IMAP račune za Google, morate ćete se prijaviti putem preglednika radi povezivanja računa. 

  1. Odaberite Prijavite se na Google.

    Prikaz upita za postojeći Gmail račun

  2. Odaberite račun.

  3. Zatražit će se da programu Outlook dopustite pristup e-pošti, kontaktima i kalendarima. Odaberite Dopusti.

    Prikaz prozora s dozvolama za Outlook radi pristupa Gmail računu

  4. Zatražit će se da se vratite u Outlook. Odaberite Dopusti.

    Prikaz upita za povratak u Outlook

  5. Odaberite Gotovo da biste počeli koristiti Outlook 2016 za Mac.

  1. Odaberite Alati > Računi.

  2. Odaberite račun e-pošte koji želite promijeniti.

  3. Ažurirajte opis računa, osobne podatke, korisničko ime i lozinku ili druge postavke, ovisno o vrsti računa koji uređujete.

  4. Kada završite s ažuriranjem, odaberite U redu.

Kada postavite prvi račun, slijedite korake u nastavku da biste dodali sve daljnje račune e-pošte.

  1. Odaberite Alati > Računi.

  2. Kliknite znak plusa (+) > Novi račun.

  3. Unesite adresu e-pošte računa.

  4. Slijedite upute za dovršavanje postavljanja računa.

Dvostruka provjera autentičnosti dodatni je sloj zaštite računa. Prilikom svake prijave na račun za Gmail s novog uređaja na telefon ćete primiti kod za jednokratnu upotrebu. Unesite taj kod da biste dovršili prijavu.

  1. Idite na Gmail u pregledniku pa odaberite ikonu Google aplikacija u gornjem desnom kutu zaslona.

    Odaberite postavke Google aplikacija
  2. Odaberite Moj račun. U rubrici Prijava i sigurnost odaberite Prijava u Google.

    Prijavite se na Google
  3. Odaberite Provjera u dva koraka i slijedite upute.

  1. U pregledniku otvorite web-mjesto Yahoo pa odaberite ikonu postavki u gornjem desnom kutu zaslona.

    Odaberite ikonu postavki
  2. Odaberite Podaci o računu > Sigurnost računa. Možda ćete se morati ponovno prijaviti.

    Promijenite postavke sigurnosti Yahoo računa
  3. Ako dvostruka provjera autentičnosti nije uključena, morat ćete je uključiti prije nastavka. Potom odaberite Upravljanje lozinkama za aplikacije.

    Možete potvrditi Yahoo račun
  4. Na padajućem izborniku odaberite Outlook za računala pa odaberite Generiraj.

    Odaberite Outlook za računala pa Generiraj.
  5. Yahoo će vam prikazati lozinku za aplikaciju. Zabilježite tu lozinku (bez razmaka) i upotrijebite je kao lozinku pri dodavanju novog računa u Outlook.

    Zabilježite lozinku za aplikaciju

  1. Idite na web-mjesto Apple ID iz preglednika pa unesite svoj Apple ID i lozinku.

    Prijavite se korisničkim imenom i lozinkom za iCloud
  2. Ako ste već uključili dvostruku provjeru autentičnosti, na jedan od uređaja primit ćete kod. Unesite taj kod da biste nastavili. U suprotnom, uključite dvostruku provjeru autentičnosti.

    Unesite kod dvostruke provjere autentičnosti
  3. U odjeljku Sigurnost u dijelu LOZINKE SPECIFIČNE ZA APLIKACIJU odaberite Generiranje lozinke...

  4. Unesite naziv za lozinku, kao što je, recimo, Outlook pa odaberite Stvori.

    Unesite naziv lozinke za aplikaciju
  5. Apple će vam prikazati lozinku za aplikaciju. Zabilježite tu lozinku (bez razmaka) i upotrijebite je kao lozinku pri dodavanju novog računa u Outlook.

    Kopirajte lozinku za aplikaciju

Dodatne informacije

Promjena ili ažuriranje postavki računa e-pošte u Outlook za Windows

POP i IMAP postavke e-pošte za Outlook

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Uključite se u raspravu
Pitajte zajednicu
Traženje podrške
Obratite nam se

Jesu li vam ove informacije bile korisne?

Koliko ste zadovoljni jezičnom kvalitetom?
Što je utjecalo na vaše iskustvo?

Hvala vam na povratnim informacijama!

×