Ako imate račun Skype, Xbox, Hotmail ili Outlook.com, imate i OneDrive račun. Čak i ako pristupite drugim Microsoftovim servisima, ako računu za OneDrive ne pristupite u roku od 12 mjeseci ili ako prekoračite ograničenje prostora za pohranu, vaš će OneDrive račun biti zamrznut.
Napomene:
-
Niste sigurni što OneDrive to? Uz OneDrive, svoje slike, datoteke i mape možete sigurno pohraniti na jednom mjestu, zajednički ih koristiti s drugima i pristupiti im s bilo kojeg mjesta. Saznajte više.
-
Ako mislite da ste primili obavijest greškom, pročitajte Zašto sam dobio poruku e-pošte s obavijesti da će mi račun biti izbrisan?
Zašto je moj OneDrive zamrznut?
Vaš račun za OneDrive možda je zamrznut jer:
-
Vaša pretplata je istekla ili obnova nije uspjela. Pogledajte podatke na svojem Microsoft Office računu.
-
Vaš je bonus od 100 GB uz Samsung istekao. To je bilo za određeno vremensko razdoblje i ne može se obnoviti.
-
Istekla je druga količina prostora za pohranu na servisu OneDrive koju ste stekli putem promocije.
-
Ne prijavljujete se u zadnje vrijeme. Da biste spriječili da se OneDrive zamrzne, morate učiniti sljedeće:
-
Prijavite se na web-mjesto servisa OneDrive najmanje jednom godišnje.
-
Koristite OneDrive na računalu, konzoli Xbox ili mobilnom uređaju najmanje jednom godišnje.
-
Kako odmrznuti račun?
Ako vam je OneDrive odmrznut zbog toga što ste ga prestali koristiti, prijavite se na web-mjesto servisa OneDrive pa slijedite upute za odmrzavanje na zaslonu.
Ako vam je servis OneDrive zamrznut jer ste premašili ograničenje prostora za pohranu, imate dvije mogućnosti:
Ako povećate kvotu za pohranu, vaš će račun biti odmrznut. To se može postići uzimanjem bonusa proizvođača, bonusa za preporuku ili kupnjeMicrosoft 365 pretplate.
Prijavite se u Upravljanje pohranom i pogledajte koji su vam planovi i ponude dostupni.
Uz Microsoft 365 Personal dobit ćete 1 TB prostora za pohranuOneDrive oblaku.
Trebate više od 1 TB? Uz Microsoft 365 Family dobit ćete 6 TB: 1 TB za svakog od 6 korisnika. Ako korisnici zajednički koriste mape te dodaju zajedničke mape na svoj OneDrive, moći ćete zajednički koristiti ukupan prostor za pohranu i imati na raspolaganju više od 1 TB prostora.
Kupite ili isprobajte Microsoft 365
Možete i odmrznuti račun putem mobilne aplikacije OneDrive ili kupiti dodatni prostor za pohranu ako je potrebno.
-
Da biste odmrznuli račun, dodirnite Odmrznite račun. (Imajte na umu da ćete prije odmrzavanja računa imati 30 dana za uklanjanje dovoljnog broja datoteka da biste se našli unutar ograničenja prostora.) Dodirnite Odmrzni da biste prihvatili podsjetnik.
-
Da biste kupili dodatni prostor za pohranu, dodirnite Nabavite 1 TB prostora za pohranu na servisu OneDrive Office 365.
-
Nakon zahtjeva za odmrzavanjem računa ili kupnje dodatne pohrane može proći do 24 sata dok se račun ne odmrzne.
Prijavite se na web-mjestu servisa OneDrive i odaberite mogućnost Odmrznite račun radi privremenog pristupa datotekama. Imat ćete 30 dana za uklanjanje onoliko datoteka koliko je potrebno da se vratite unutar svojeg ograničenja pohrane.
-
Pogledajte najveće datoteke na servisu OneDrive. Datoteke će vam biti samo za čitanje, ali možete preuzimati i brisati datoteke da biste se vratili u okvire ograničenja pohrane. Ako u roku od 30 dana ne uklonite dovoljan broj datoteka, vaš će se račun ponovno zamrznuti i više ga nećete moći odmrznuti.
-
Oslobodite prostor za pohranu na servisu OneDrive odabirom mapa servisa OneDrive koje se sinkroniziraju s računalom.
Napomene:
-
Nakon zahtjeva za odmrzavanjem računa ili kupnje dodatne pohrane može proći do 24 sata dok se račun ne odmrzne.
-
Ako vam se račun ponovno zamrzne, a imate pitanja u vezi s time, možete se e-poštom obratiti timu za podršku servisa OneDrive.
Što se događa kada se OneDrive zamrzne?
Bez brige, vaše su datoteke još tamo. Morate samo odmrznuti račun i ponovno ćete im moći pristupiti.
Morate odmrznuti račun jer će se datoteke nakon nekog vremena izbrisati.
Koliko traje postupak odmrzavanja računa za OneDrive?
Većina se zamrznutih računa vraća unutar 24 sata.
Ako vam se račun ne vrati za 24 sata, možete se e-poštom obratiti timu za podršku servisu OneDrive.
Kako biti siguran da ograničenja pohrane nisu premašena?
Provjerite veličinu prostora za pohranu na servisu OneDrive i usporedite s dostupnim prostorom na disku na PC-ju. Ako nemate dovoljno prostora na servisu OneDrive ili računalu, morat ćete premjestiti ili izbrisati neke datoteke ili pak smanjiti broj datoteka i mapa.
Ako nemate dovoljno prostora na servisu OneDrive, možete učiniti sljedeće:
-
Odaberite kupnju dodatnog prostora za pohranu.
-
Izbrišite neke datoteke i mape. Pogledajte najveće datoteke na svojem servisu OneDrive.
-
osloboditi prostor za pohranu na servisu OneDrive odabirom mapa servisa OneDrive koje se sinkroniziraju s računalom
Što se događa ako ne učinim ništa nakon što mi se račun za OneDrive zamrzne?
Vaš će se račun za OneDrive i sve datoteke na njemu (uključujući bilježnice programa OneNote pohranjene na servisu OneDrive) izbrisati na dan koji je naznačen na servisu OneDrive.com kada se prijavite. To neće utjecati na sadržaj koji možda imate na nekim drugim Microsoftovim servisima, kao što su Outlook.com ili Xbox.
Trebate li dodatnu pomoć?
|
Obratite se službi za pomoć
Za tehničku podršku idite na stavku Obratite se Microsoftovoj podršci, unesite opis problema i odaberite stavku Zatražite pomoć. Ako još uvijek trebate pomoć, odaberite stavku Zatražite podršku za usmjeravanje na najbolju mogućnost podrške. |
|
|
Administratori
|