Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                
Sadržaj
×
Vraćanje proizvoda koje ste kupili u trgovini Microsoft Store radi zamjene ili povrata novca

Ako ste proizvod kupili od Microsofta ili u trgovini Microsoft Store, možete zatražiti povrat. Nakon toga ćete saznati da li vaš proizvod ispunjava uvjete za povrat. Ako ste proizvod kupili od druge tvrtke ili ustanove i predomislili se, možete se obratiti toj tvrtki ili ustanovi da biste se raspitali o povratima novca (podložno pravilima o povratu novca). Možete provjeriti povijest narudžbi da biste provjerili što ste naručili od Microsofta.

Napomena: Ako želite otkazati Microsoftovu pretplatu ili besplatnu probnu pretplatu, uključujući i Xbox Live i Microsoft 365, pogledajte članak Otkazivanje ili isključivanje ponavljajuće naplate na Microsoftovoj pretplati.

Povrat i zamjena

Možete upravljati povratima, zamjenama i još mnogo toga na stranici Povijest narudžbi

Da biste zatražili povrat ili zamjenu:

  1. Prijavite se u povijest narudžbi, a zatim odaberite Zatraži povrat. Ako ne vidite mogućnost Zatražite povrat, vaš proizvod možda ne ispunjava uvjete za povrat. Detaljne informacije o pravilima o povratu i povratu novca potražite u Microsoftovim uvjetima prodaje.

    Napomene: 

    • Stavke koje mogu ispunjavati uvjete za povrat, povrat novca ili zamjenu uključuju fizičke proizvode kao što su Surface, Kontroler za Xbox, naglavni uređaj za virtualnu stvarnost ili zapakirani softver. Digitalni poklon-bonovi i servisni/pretplatni bonovi mogu ispunjavati uvjete za povrat (pogledajte uvjete i odredbe za Microsoftove poklon-bonove). Digitalni proizvodi, kao što su aplikacije, igre, dodatni sadržaj, pretplate, filmovi, TV emisije i knjige, ne mogu se vratiti, osim ako u ponudi za mjerodavni zakon ne nakanete da imate pravo na povrat novca.

    • Pojedinačne stavke iz kompleta ne mogu se vratiti.

    • U Australiji ti podaci o povratu ne utječu na pravni lijek koji imate prema australskom zakonu o zaštiti potrošača. Pojedinosti o vašim pravima na temelju australskog zakona o zaštiti potrošača potražite u Microsoftu i australskom zakonu o zaštiti potrošača.

  2. Slijedite upute na zaslonu da biste dobili plaćenu naljepnicu za slanje proizvoda za povrat. Ako ne možete dobiti pretplatnu otpremnu naljepnicu za povrat, obratite se podršci.

  3. Kada primimo vaš proizvod i utvrdimo da imate pravo na povrat, poslat ćemo vam zamjenski proizvod ili vam vratiti novac.

Status povrata ili zamjene možete vidjeti na stranici Povijest narudžbi (saznajte više).

Povrat novca

Kada izvršite kvalificirani povrat, navest ćemo puni iznos umanjen za troškove izvorne otpreme i rukovanja. Povrati novca se obično obrađuju od 3 do 5 radnih dana nakon što primimo vaš proizvod i utvrdimo da ispunjava uvjete za povrat. Povrati novca primjenjuju se na izvorni način plaćanja.

Status povrata novca možete vidjeti na stranici Povijest narudžbi (saznajte više).

Neočekivane ili netočne naplate

Da biste riješili neočekivane naplate, najprije pogledajte odjeljak Što učiniti u vezi s neočekivanim naplatama od Microsofta. Ako ne vidite razlog neočekivane naplate, možete odabrati vezu Obratite nam se pri vrhu stranice ili se možete obratiti podršci trgovine Microsoft Store.

Napomena: Ako se zahtjev za povrat naplatu naplati microsoftu, pretpostavit ćemo da je plaćanje izvršeno bez vašeg pristanka i da su vaši osobni podaci ugroženi. Ako imate bilo kakvih dvojbi u vezi s plaćanjem Microsoftu, preporučujemo da provjerite povijest narudžbi ili se obratite Microsoftovoj podršci prije nego što pokažu naknadu da biste spriječili nepotrebni povrat naplate i potencijalnu obustavu računa. Ako ste sigurni da je transakcija bila prijevara, obratite se financijskoj instituciji da biste otkazali način plaćanja.

Dodatna pomoć

U resursima u nastavku možete naći dodatnu pomoć za Microsoftove proizvode i usluge.

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Uključite se u raspravu
Pitajte zajednicu
Traženje podrške
Obratite nam se

Jesu li vam ove informacije bile korisne?

Koliko ste zadovoljni jezičnom kvalitetom?
Što je utjecalo na vaše iskustvo?

Hvala vam na povratnim informacijama!

×