Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                
Sadržaj
×

Ako ne možete pronaći aplikaciju ili je pronašli, ali je ne možete instalirati, evo nekoliko razloga zašto je možda ne vidite:

  • Ta aplikacija nije dostupna u vašoj državi ili regiji. Nisu sve aplikacije dostupne širom svijeta. Aplikacija dostupna u Francuskoj možda nije dostupna u Njemačkoj. Ako ste kupili aplikaciju u jednoj državi ili regiji, a zatim se premjestili u drugu, aplikacije koje ste imali mogu nestati.

    Napomena:  Libanon Microsoft Store za korisnike zatvorene 28. listopada 2021. No korisnička podrška i dalje je dostupna putem Microsoftove podrške, a Microsoftovi proizvodi dostupni su putem naših partnera u regiji.

  • Postavke Microsoftove obitelji možda skrivaju aplikacije. Roditelji mogu koristiti obiteljske postavke da bi bili sigurni da njihovo dijete ne može pregledavati ni instalirati aplikacije koje nisu prikladne za njihovu dob. Početak rada s Microsoft Family Safety

  • Aplikacija više nije dostupna. Kada se aplikacija ukloni iz Microsoft Store, potrebno je malo vremena da se ukloni stranica s opisom aplikacije. Osim toga, neke aplikacije i igre nisu dostupne Microsoft Store, ali se mogu preuzeti izravno s web-mjesta izdavača.

  • Aplikacija nije kompatibilna s vašim uređajem. Microsoft Store automatski skriva ili blokira gumb za kupnju u aplikacijama koje nisu kompatibilne s vašim uređajem. Na svojem biste PC-ju mogli vidjeti dostupnu aplikaciju iz trgovine Microsoft Store, ali ne i na drugom PC-ju ili Xbox konzoli.

  • PC je nedavno ažuriran, ali nije ponovno pokrenut. Ako su nedavno instalirana ažuriranja za Windows, morate ponovno pokrenuti PC da biste mogli instalirati aplikacije iz trgovine Microsoft Store.

  • VAŠ PC nije ovlašten za korištenje Microsoft Store aplikacija. Morate se prijaviti u aplikaciju pomoću Microsoftova računa. Da biste provjerili je li VAŠ PC ovlašten, pogledajte članak Dodavanje uređaja na Microsoftov račun.

Ponovno postavljanje Microsoft Store aplikacije

Slijedite ove upute: 

  1. Pritisnite tipku Windows tipku s logotipom + R da biste otvorili dijaloški okvir Pokreni.

  2. Unesite wsreset.exe zatim odaberite U redu.

  3. Otvorit će se prazan prozor naredbenog retka, a nakon otprilike deset sekundi prozor će se zatvoriti i Microsoft Store će se automatski otvoriti.

Microsoft Store se aplikacije ne mogu preuzeti pomoću pogreške: 0x80070005

Iako je taj poznati problem riješen u ažuriranju Windows 10 verzija 20H1 (svibanj 2020.), možda ćete morati poduzeti sljedeće korake ako i dalje nailazite na ovu pogrešku:

  1. Ažurirajte Windows na ažuriranje Windows 10 20H1 (svibanj 2020.) ili noviju.

  2. Izbrišite datoteke računa u sljedećoj mapi: %systemdrive%\Users\<user>\AppData\Local\Packages\Microsoft.AAD. BrokerPlugin_cw5n1h2txyewy\AC\TokenBroker\Accounts.

  3. Sigurnosno kopirajte %systemdrive%\Users\<user>\AppData\Local\Packages\Microsoft.AAD. BrokerPlugin_cw5n1h2txyewy\Postavke\settings.dat, a zatim je izbrišite.

  4. Odjavite se s uređaja, a zatim se ponovno prijavite.

Povezane veze

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Uključite se u raspravu
Pitajte zajednicu
Traženje podrške
Obratite nam se

Jesu li vam ove informacije bile korisne?

Koliko ste zadovoljni jezičnom kvalitetom?
Što je utjecalo na vaše iskustvo?

Hvala vam na povratnim informacijama!

×