Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                
Sadržaj
×

Napomena: Ako imate problema s iskorištavanjem koda, pogledajte članak Otklanjanje poteškoća u nastavku.

Savjeti o poklon-bonovima i kodovima

Evo nekoliko savjeta koje biste trebali znati prije početka:

  • Bonovi za Microsoft i Xbox funkcioniraju jednako. Kad se iskoristi na Microsoftovu računu, saldo možete potrošiti u trgovini Microsoft Store na internetu, u sustavu Windows i na konzoli Xbox. Možete preuzeti najnovije aplikacije, igre, filmove, TV emisije i dodatke za Surface i Xbox.

  • Poklon-bonovi trenutno ne funkcioniraju u fizičkim trgovinama Microsoft Store.

  • Trenutno nije moguće kupiti Microsoft 365 pomoću poklon-bona.

Kako iskoristiti poklon-bon ili kod na mreži

Poklon-bon ili kod je najjednostavnije iskoristiti na mreži. Prijavite se u redeem.microsoft.com pomoću Microsoftova računa, unesite kod od 25 znakova, a zatim odaberite Dalje.

Važno: 

  • Ako vi ili vaša obitelj imate više Microsoftovih računa, provjerite jeste li prijavljeni u onaj na koji želite primijeniti poklon-bon ili kod. Novac se ne može prenositi s jednog Microsoftovog računa na drugi i nije ga moguće pretvoriti iz jedne valute u drugu. Dodatne informacije potražite u članku Ograničenja novca na Microsoftovu računu.

  • Pokušajte se prijaviti na Microsoftov račun pomoću sesije preglednika InPrivate da biste uklonili sve ostale podatke o Microsoftovu računu iz predmemorije. U članku Pregledavanje InPrivate u pregledniku Microsoft Edge potražite dodatne informacije.

Ako želite, bon ili kod možete iskoristiti i u trgovini Microsoft Store na uređaju sa sustavom Windows 10. Dodatne pojedinosti potražite u sljedećem odjeljku.

Kako aktivirati novi ključ proizvoda sustava Office na mreži

Prijavite se na Office.com/setup pomoću Microsoftova računa, unesite ključ proizvoda od 25 znakova, a zatim odaberite Dalje.

Kako iskoristiti poklon-bon ili kod u trgovini Microsoft Store na uređaju sa sustavom Windows 10

Napomena: Da biste iskoristili poklon-bon ili kod na Xbox One ili Xbox 360, pogledajte kako iskoristiti poklon-bonove i kodove.

Upute za iskorištavanje poklon-bona ili koda u trgovini Microsoft Store na uređaju sa sustavom Windows 10: 

  1. Na uređaju sa sustavom Windows 10 odaberite Microsoft Store  na programskoj traci.

  2. U trgovini Microsoft Store odaberite izbornik Prikaži više  (pokraj okvira Pretraživanje  u gornjem desnom kutu stranice).

  3. Odaberite Iskoristi kod. Ako već niste prijavljeni, prijavite se na Microsoftov račun na kojem želite iskoristiti kod.

  4. Unesite kod od 25 znakova, a zatim odaberite Iskoristi. Nemojte se brinuti za crtice, sustav će to uraditi za vas.

Kako mogu znati je li moj bon ili kod iskorišten?

Da biste provjerili je li kartica ili kod iskorišten, provjerite povijest narudžbi. Na stranici Povijest narudžbi potražite datum kada ste iskoristili bon ili kod i vidjet ćete broj narudžbe te kako je bon ili kod iskorišten. Ako u odjeljku Način plaćanja viditeiskorištenikod, kartica ili kod uspješno su iskorišteni.

Što se događa kada iskoristim svoj poklon-bon ili kod?

  • Ako na bonu ili kodu ima novaca, cijeli saldo ćemo primijeniti na vaš Microsoftov račun. Možete ga koristiti za kupnju stvari od Microsoft Store na internetu, na Windows 10 i na Xbox One.

  • Ako su bon ili kod namijenjeni određenoj aplikaciji ili igri, dodat ćemo ga u vašu osobnu biblioteku iz koje ih možete preuzeti i instalirati. Idite na Moja biblioteka u Microsoft Store. Kada preuzmete aplikacije ili igre, preusmjerit ćete se na stranicu proizvoda s koje ih možete preuzeti i instalirati.

  • Ako je kartica ili kod za pretplatu, možete je pronaći u pretplati & servisa.

Otklanjanje poteškoća

Ako imate problema s iskorištavanjem poklon-bona ili koda, odaberite jedan od sljedećih scenarija za otklanjanje poteškoća koji najbolje odgovara vašem problemu i stavka će se proširiti za prikaz dodatnih informacija:

  • Nakon što je kod iskorišten, ne može se iskoristiti ponovno.

  • Provjerite povijest narudžbi da biste vidjeli je li već iskorištena na vašem računu.

  • Ako imate više od jednog Microsoftovog računa, možda ste ga iskoristili na drugome. Pokušajte se prijaviti pomoću drugog Microsoftova računa i pokušajte ponovno iskoristiti ili provjeriti povijest narudžbi.

Provjerite jeste li pravilno upisali kôd. Ako je kod oštećen, izgreban ili na neki način iskrivljen, možda ne vidite točne znakove. Kodovi ne bi smjeli sadržavati sljedeće znakove: A, E, I, O, U, L, S, 0, 1, 5. 

Ako je kod oštećen, izgreban ili na neki način iskrivljen, možda ne vidite točne znakove. Kodovi ne bi smjeli sadržavati sljedeće znakove: A, E, I, O, U, L, S, 0, 1, 5.

Ako se radi o fizičkom kodu, pokušajte ga vratiti tamo gdje ste ga kupili te objasniti da se nije mogao iskoristiti.

Ako je riječ o digitalnom kodu, obratite se osobi koja vam ga je poslala te objasnite da se kôd ne može iskoristiti. Ako je taj kod poklon drugog igrača, zamolite ga da se prijavi u povijest narudžbi i odaberiteOdustani stavku.

Postoji nekoliko mjesta na kojima možete potražiti vaš sadržaj nakon što ste iskoristili kod.

Windows 10

Ako se radi o igri ili aplikaciji sustava Windows 10, pokrenite aplikaciju Microsoft Store na svom uređaju, a zatim odaberite  > Moja biblioteka > Sve u vlasništvu.

Xbox One

Ako se radi o Xbox One ili aplikaciji, dodatne informacije potražite u članku Kako instalirati igre Xbox One dodatne informacije.

Ako je kod za sadržaj koji već posjedujete, nekoliko je mjesta na koja idete da biste instalirali vaš sadržaj.

Windows 10

Ako se radi o igri ili aplikaciji sustava Windows 10, pokrenite aplikaciju Microsoft Store na svom uređaju, a zatim odaberite  > Moja biblioteka > Sve u vlasništvu.

Xbox One

Ako se radi o Xbox One ili aplikaciji, dodatne informacije potražite u članku Kako instalirati igre Xbox One dodatne informacije.

Možete dati kod prijatelju budući da ste ga iskoristili i više vam ne treba.

Možda nećete moći iskoristiti kod za vaš račun ako imate dug za balans na čekanju na pretplati.

Pogledajte Plaćanje Microsoftove pretplate kojoj je prekoračen rok za više informacija.

Ako kod nije aktiviran, vratite ga tamo gdje je kupljen i tražite da ga aktiviraju tako da se može iskoristiti. Provjerite da li ste ponijeli sa sobom dokaz o kupnji.

Kod je kupljen za uporabu u drugoj državi ili regiji od one na koju je vaš račun postavljen, pa ga nećete moći iskoristiti.

Ako ste kupili taj kod, pokušajte se obratiti za pomoć prodavaču od kojeg ste ga kupili.

Ako je to bio poklon od nekoga, a osoba koja vam ga je poslala ne živi u istoj državi ili regiji kao vi, zatražite od njega da se prijavi u povijest narudžbe i da odaberete Odustani stavku. Kada to napravi, može ponovno poslati kod uz odabir države ili regije koja odgovara vašem računu.

Neke pretplate ograničavaju količinu vremena koju možete dodati koristeći kod. Ako se to dogodi, morat ćete pričekati da biste mogli iskoristiti kod.

Možete provjeriti koliko je vremena ostalo na pretplati na account.microsoft.com/services.

Ako ste kod kupili od drugog proizvođača, kao što su Amazon.com, Best Buy ili EA, obratite im se izravno da biste iskoristili kod.

Poklon-bonovi mogu se iskoristiti za osobne Microsoftove račune, ali ne za račune tvrtki ili ustanova. Ako nemate osobni račun, posjetite stranicu Microsoftova računa da biste se prijavili.

  • Poklon-bonovi se ne mogu koristiti za kupnju u maloprodajnim trgovinama trgovine Microsoft Store.

  • Nije moguće iskoristiti poklon-bon za kupnju pretplata na Microsoft 365.

  • Nije moguće koristiti poklon-bonove za Microsoft ili Xbox za kupnju sadržaja iz trgovine Xbox 360 Marketplace ili Xbox 360 sadržaja na konzoli Xbox One.

  • Poklon-bon se može iskoristiti u valuti koja je otisnuta na bonu ili naznačena na web-mjestu. Primjer: poklon-bon u dolarima ne može se koristiti za kupnju aplikacije čija je cijena u eurima.

  • Za poklon-bon ili kod možda vrijede dodatne upute i dodatni uvjeti i odredbe.

Dodatne informacije

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Uključite se u raspravu
Pitajte zajednicu
Traženje podrške
Obratite nam se

Jesu li vam ove informacije bile korisne?

Koliko ste zadovoljni jezičnom kvalitetom?
Što je utjecalo na vaše iskustvo?

Hvala vam na povratnim informacijama!

×