Otkazivanje Microsoftove pretplate za tvrtke
Pogledajte sve naše sadržaje u malim tvrtkama o pomoći u učenju malih & tvrtki.
Ovaj se članak odnosi samo na otkazivanje pretplata na Dynamics 365, Intune, Power Platform, Windows 365 i Microsoft 365 za tvrtke. Ako imate Microsoft 365 Family ili Personal, pogledajte Otkazivanje pretplate na Microsoft 365.
Upozorenje
Prije otkazivanja pretplate provjerite jesu li vaši korisnici spremili podatke.
Sadržaj članka:
Before you begin
Koji je najjednostavniji način za otkazivanje?
Kako mogu otkazati besplatnu probnu verziju?
Što ako sam pretplatu kupio preko partnera?
Određivanje mogućnosti otkazivanja
Koraci za otkazivanje pretplate
Spremanje podataka
Daljnji koraci
Povezani sadržaj
Prije početka
- Da biste obavljali zadatke u ovom članku, morate biti globalni administrator ili administrator naplate. Dodatne informacije potražite u članku O administratorskim ulogama.
- Ako ste dodali vlastiti naziv domene za korištenje s pretplatom, morate ukloniti domenu prije otkazivanja pretplate.
- Ako imate pretplatu na domenu, isključite ponavljajuću naplatu da biste spriječili druge troškove za tu pretplatu.
Koji je najjednostavniji način za otkazivanje?
Najjednostavniji način za otkazivanje pretplate je isključivanje ponavljajuće naplate. Kada isključite ponavljajuću naplatu, možete nastaviti koristiti svoju pretplatu dok ne istekne na kraju razdoblja pretplate. Ako želite otkazati odmah, to učinite pomoću informacija i koraka u ovom članku.
Kako mogu otkazati besplatnu probnu verziju?
Besplatnu probnu verziju možete otkazati u bilo kojem trenutku kako biste zaustavili buduće troškove. Da biste otkazali besplatnu probnu verziju, isključite ponavljajuću naplatu. Ako ne isključite ponavljajuću naplatu, nakon što završi jednomjesečna besplatna probna verzija, naplatit će vam se primjenjiva naknada za pretplatu. Ako s vašom probnom pretplatom nije povezan način plaćanja, možete jednostavno pustiti da istekne na kraju probnog razdoblja i ništa vam se neće naplatiti.
Što ako sam pretplatu kupio preko partnera?
Ako ste pretplatu kupili putem Microsoftova predstavnika ili partnera prodavatelja, imate sedam dana za otkazivanje uz proporcionalni povrat novca. Obratite se prodavatelju ili partneru kako bi vam pomogao otkazati pretplatu. Saznajte više o partnerima.
Ako je vaša tvrtka ili ustanova u Čileu, a pretplatu ste kupili preko partnera u Čileu, imate 10 dana za otkazivanje uz proporcionalni povrat novca.
Određivanje mogućnosti otkazivanja
Važno
Prije nego što nastavite, utvrdite imate li profil za naplatu.
Ako imate profil za naplatu
Možete otkazati i primiti proporcionalni iznos ili povrat novca samo ako otkažete u roku od sedam dana od početka ili obnove pretplate. Ako otkažete tijekom tog ograničenog razdoblja, proporcionalni iznos uračunat će se u vaš sljedeći račun ili će vam biti vraćen u sljedećem ciklusu naplate.
Ako pretplatu morate otkazati u roku od sedam dana od početka ili obnove pretplate, idite na odjeljak Koraci za otkazivanje pretplate u nastavku ovog članka.
Ako je prošlo više od sedam dana, isključite ponavljajuću naplatu. Isključivanje ponavljajuće naplate onemogućuje obnavljanje pretplate na kraju razdoblja trajanja. Zadržavate pristup svojim proizvodima i uslugama do kraja pretplate. Ako imate godišnju pretplatu i plaćate mjesečno, naplaćuje vam se svakog mjeseca do kraja trajanja razdoblja pretplate.
Ako nemate profil za naplatu
Ako otkažete nakon što započnete ili obnovite pretplatu, dobit ćete proporcionalni iznos ili povrat novca. Iznos će se uračunati u vaš sljedeći račun ili će vam biti vraćen u sljedećem ciklusu naplate.
Koraci za otkazivanje probne ili plaćene pretplate ovise o broju licenci u pretplati. U sljedećoj je tablici objašnjeno koje korake možete poduzeti na temelju broja licenci u pretplati.
Ako vaša pretplata ima | Možete |
---|---|
25 ili manje licenci | Slijedite korake u nastavku da biste otkazali probnu ili plaćenu pretplatu putem interneta u centru za administratore okruženja Microsoft 365. |
Više od 25 licenci | Smanjite broj licenci na 25 ili manje, a zatim slijedite korake u nastavku kako biste otkazali. |
Ako ne možete smanjiti broj licenci, isključite ponavljajuću naplatu. Isključivanje ponavljajuće naplate sprječava ponovnu naplatu vaše pretplate i omogućuje vam da zadržite pristup svojim proizvodima i uslugama do kraja pretplate.
Ako ne možete otkazati pretplatu, obratite se podršci za pomoć.
Koraci za otkazivanje pretplate
Napomena
Ako imate više pretplata na isti proizvod, kao što je Microsoft 365 Business Premium, otkazivanje jedne pretplate neće utjecati na licence ili usluge koje ste kupili unutar drugih pretplata.
- U centru za administratore okruženja Microsoft 365 otvorite stranicu Naplata>Vaši proizvodi.
- U centru za administratore otvorite stranicu Naplata>Vaši proizvodi.
Pronađite pretplatu koju želite otkazati. Odaberite tri točke (dodatne radnje), a zatim odaberite Otkazivanje pretplate.
U oknu Otkazivanje pretplate odaberite razlog otkazivanja. Ako želite, pošaljite povratne informacije.
Odaberite Spremi.
Vaša se pretplata sada prikazuje kao Onemogućena i ima smanjene funkcije dok se ne izbriše. Informacije o tome što možete očekivati kada otkažete plaćenu pretplatu na Microsoft 365 za tvrtke potražite u članku Što se događa s mojim podacima i pristupom kada pretplata na Microsoft 365 za tvrtke istekne?
Napomena
Ako ste partner koji je administrator u ime (AOBO) klijenta, a otkazali ste pretplatu, može potrajati do 90 dana da centar za administratore prikaže promjenu statusa.
Upozorenje
Ako izričito izbrišete pretplatu, ona preskače stanja Isteklo i Onemogućeno, a podaci i sadržaj sustava SharePoint Online, uključujući sadržaj servisa OneDrive, odmah se brišu.
Spremanje podataka
Kada otkazivanje stupi na snagu, vaši će korisnici izgubiti pristup svojim podacima. Prije otkazivanja pretplate neka spreme datoteke sa servisa OneDrive za tvrtke ili SharePoint Online na neko drugo mjesto. Svi korisnički podaci koje ostavite mogu se izbrisati nakon 30 dana, a brišu se najkasnije 180 dana nakon otkazivanja.
- Da biste premjestili e-poštu, kontakte, zadatke i podatke iz kalendara na drugi račun, pročitajte članak Izvoz ili sigurnosno kopiranje e-pošte, kontakata i kalendara u .pst datoteku programa Outlook.
- Da biste biblioteku dokumenata ili sadržaj popisa (kao što su kontakti) spremili iz okruženja sustava SharePoint Online (OneDrive za tvrtke ili timska web-mjesta) u zajedničke datoteke ili na lokalno računalo, pročitajte Informacija o ručnoj migraciji sadržaja sustava SharePoint Online.
Daljnji koraci
Deinstalacija sustava Microsoft 365 (neobavezno)
Ako ste otkazali pretplatu, a niste premjestili korisnike na drugu pretplatu koja obuhvaća Microsoft 365, Microsoft 365 pokreće se u načinu rada smanjene funkcionalnosti. Kada se to dogodi, korisnici mogu samo čitati i ispisivati dokumente, a aplikacije okruženja Microsoft 365 prikazuju obavijesti o nelicenciranom proizvodu. Da biste izbjegli zbrku, neka vaši korisnici deinstaliraju Microsoft 365 sa svojih računala.
Zatvaranje računa (neobavezno)
Ako želite potpuno zatvoriti svoj račun kod Microsofta, pročitajte Zatvaranje računa.
Povezani sadržaj
Obnova pretplate (članak)
Ponovna aktivacija pretplate (članak)
Premještanje korisnika na drugu pretplatu (članak)