Location via proxy:   [ UP ]  
[Report a bug]   [Manage cookies]                
Preskoči na glavni sadržaj

Ovaj preglednik više nije podržan.

Prijeđite na Microsoft Edge, gdje vas čekaju najnovije značajke, sigurnosna ažuriranja i tehnička podrška.

Preuzmi Microsoft Edge Dodatne informacije
Čitajte na engleskom
Čitajte na engleskom
Twitter LinkedIn Facebook E-pošta

Microsoft ESP

  • Članak
  • 03/16/2012
  • 2 min za pročitati

Sadržaj članka

ESP Library Content

  • ESP SDK Overview
  • Core Utilities Kit
  • Environment Kit
  • Mission Creation Kit
  • SimObject Creation Kit

ESP Whitepaper Downloads

  • Converting 3DSMax models to GMax for use with Flight Simulator X - Phil Taylor
  • Does Game-Based Learning Work? Results from Three Recent Studies - Richard Blunt, Ph.D.
  • Global Terrain Technology for Microsoft ESP White Paper - Adam Szofran
  • Microsoft ESP SDK: Enabling Customized and Immersive Simulation Experience

ESP Samples

  • Microsoft ESP: Setting Data on SimObjects
  • Microsoft ESP: Drawing Gauges Using GDI+
  • Microsoft ESP: Monitoring AI Objects
  • Microsoft ESP: Editing Flight Files
  • Microsoft ESP: Creating an Aircraft Checklist
  • Microsoft ESP: Creating a new airport
  • Microsoft ESP: Multiplayer C++ Gauges
  • Microsoft ESP: Requesting User Aircraft Data
  • Microsoft ESP: Creating AI Objects
  • Microsoft ESP: In-process DLL add-on
  • Dokumenti prethodne verzije
  • Blog
  • Suradnja
  • Zaštita privatnosti i kolačići
  • Uvjeti korištenja
  • Zaštitni znakovi
  • © Microsoft 2022

Sadržaj članka

  • Dokumenti prethodne verzije
  • Blog
  • Suradnja
  • Zaštita privatnosti i kolačići
  • Uvjeti korištenja
  • Zaštitni znakovi
  • © Microsoft 2022